AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #1 Skrevet 13. november 2016 Jeg har alltid hatt ekstremt stabil syklus der jeg nesten kan stille klokken etter når jeg får mensen. Denne gangen kom den hele 4 dager før tiden. Jeg vet at jeg hadde eggløsning for 14 dager siden og jeg har testet med eggløsninger de siste månedene og selv om jeg har el på dag 14-15 kommer mensen omtrent samme tid hver mnd. Har noen erfaringer med dette? Hva kan være årsaken til at mensen plutselig kom så tidlig? Anonymkode: cc135...a27
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #2 Skrevet 13. november 2016 Sånt som skjer....ikke noe farlig. Noen ganger kommer den før, andre ganger senere enn forventet. Anonymkode: 74d67...a6a 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #3 Skrevet 13. november 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sånt som skjer....ikke noe farlig. Noen ganger kommer den før, andre ganger senere enn forventet. Anonymkode: 74d67...a6a Skjønner dette her, men det har aldri skjedd før så begynner seff å tenke litt spes nå når vi prøver☺️ Anonymkode: cc135...a27
Gjest babystøv Skrevet 13. november 2016 #4 Skrevet 13. november 2016 samme har skjedd meg. fikk mensen 1,5 uke før tiden. Men er visst sånn som skjer.. men etter stabil syklus i to år er det rart at det skjer nå menmen...
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #5 Skrevet 13. november 2016 56 minutter siden, babystøv skrev: samme har skjedd meg. fikk mensen 1,5 uke før tiden. Men er visst sånn som skjer.. men etter stabil syklus i to år er det rart at det skjer nå menmen... Veldig rart. 1,5 uke er jo veldig lenge. Kanskje du har hatt en kjemisk graviditet. Ny syklus ny sjangse iallefall☺️ Anonymkode: cc135...a27
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå