AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #1 Skrevet 13. november 2016 Jeg lurte på hvor pakken min ble av. Hørte ingenting, skulle få sms når pakken ankom postkontor. Som sagt, ikke hørt noe som helst verken via mail, sms eller i postkassen. INGENTING. Klarte å få sporet pakken etter å ha logget meg inn på siden til butikken jeg handlet fra, og der stod det at pakken ankom postkontoret tidlig i november, og at siste hentedag er om 3 dager. Altså, er det bare opp til forbrukeren å sitte og spore pakken? Skal ikke posten levere ut hentemelding enten i form av brev i postkassen, eller en sms? Har de sluttet med det, da? (Tydeligvis) Anonymkode: 87bec...fa2
Violetta Skrevet 13. november 2016 #2 Skrevet 13. november 2016 Er du sikker på at de har korrekte kontaktopplysninger? 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #3 Skrevet 13. november 2016 Har skjedd meg også. Var viktige ting jeg MÅTTE ha innen en spesifikk dato, og jeg etterlyste hos butikk, postkontor, spurte til og med lagergutta på postsenteret... Og jammen fant jeg ikke ut flere uker senere at den hadde ligget på postkontorer da jeg var der og spurte. Skjer vel noen glipper innimellom. Anonymkode: daba1...bd0 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #4 Skrevet 13. november 2016 18 minutter siden, Violetta skrev: Er du sikker på at de har korrekte kontaktopplysninger? absolutt. Anonymkode: 87bec...fa2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #5 Skrevet 13. november 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har skjedd meg også. Var viktige ting jeg MÅTTE ha innen en spesifikk dato, og jeg etterlyste hos butikk, postkontor, spurte til og med lagergutta på postsenteret... Og jammen fant jeg ikke ut flere uker senere at den hadde ligget på postkontorer da jeg var der og spurte. Skjer vel noen glipper innimellom. Anonymkode: daba1...bd0 æsj, kjedelig... ja, gjør nok det. Men jeg skal spørre dem hvorfor..!! Anonymkode: 87bec...fa2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #6 Skrevet 13. november 2016 Samme har skjedd her også, med hele tre pakker på relativt kort tid. Noen gjør ikke jobben sin. Anonymkode: 9ba52...854
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå