Gå til innhold

Tror han er interessert i meg. Vet ikke hva jeg skal gjøre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg trenger litt tips..

Nå har det seg sånn at jeg tror det er en som liker meg. Men jeg er jo helt håpløs når det kommer til sånt, så jeg trenger å høre noen andres tanker, sånn at jeg forhåpentligvis kan forsikre meg om at jeg ikke er heeelt på jordet haha. Jeg blir veldig ofte betatt av gutter, men har ikke opplevd så mye å være den som noen er interessert i, så jeg syns dette er litt skummelt. 

Må først sies at dette er en jeg ikke kjenner og aldri har kjent. Jeg har sett han før og tenkt over at jeg syns han er kjekk. Men aldri snakket med han. 

Kort oppsummering av hva som har skjedd:
- Denne fyren, utadvendt, morsom og godt likt fyr er leder i en studentgruppe på skolen. Denne gruppen arrangerer en tur jeg gjerne ville være med på, men siden jeg ikke er student i år fikk jeg ikke være med. Plutselig får jeg en melding av han om at jeg får være med likevel.
- Her om dagen var det en annen tur arrangert med denne gruppa, så jeg gikk bort for å kjøpe billett. Dette var mitt første ordentlige møte med han. Han kan da mitt fulle navn, sier jeg burde ta med meg noen venner. Da svarer jeg at det har jeg allerede gjort, og at de har meldt seg på. Og da nevner han en venninne av meg. Syns nesten dette er litt creepy, at han vet at vi er venninner. De kjenner heller ikke hverandre. 
- Drar på den turen. Jeg spør venninnen min som sitter noen seter bak meg om hun er klar for dagen. Jeg ser ikke engang på han, men han svarer. Roper ut at han er dritgira og dette blir en bra dag. 
- Senere skader jeg knæra mine litt og sitter med is på dem, da kommer han bort og spør om det går bra.
- Så må jeg bare spørre han igjen om hvorfor jeg egentlig får lov til å være med på den andre turen (ref første punkt), siden jeg ikke er student. Og da sier han at det er fordi han ville ha meg med. Fikk litt sjokk og må spørre en gang til, og han svarer det samme igjen.
- Er ute på byen senere på kvelden, noe han også er. Snakker såvidt med han der. Etter det ser jeg at han oppholder seg rundt der jeg er i ganske lang tid. Så etterhvert går jeg på do, bare for å sjekke om han også da går eller om han blir værende der. Da jeg kommer tilbake har han gått.

Så ja. Utifra dette så synes jeg jo at det virker som han er interessert. Men samtidig - jeg sendte han en snap før byen, denne åpnet han ikke før nærmere 20 timer senere. Overhørte også en samtale mellom han og en jente som tydelig var gira på han, om han og en annen jente og om han håpte det kunne bli noe der, og da svarte han ja kanskje blabala. Syns ikke han virket så veldig interessert i hun, så vet jo ikke om han sa det for å få hu litt vekk, eller om han har noe på gang med noen.

Så jess. Jeg er veldig usikker på hva jeg skal gjøre. Vurderer litt å sende han en venneforespørsel på face, også ta det derfra. Men jeg aner ikke om jeg bare skal holde avstand eller hva jeg skal gjøre. Jeg syns han er ganske kjekk og er veldig interessert i å bli kjent, men jeg blir litt stressa også siden jeg føler han kan alt om meg. haha. Hva tror dere? Tror dere han er interessert? Hva burde jeg gjøre videre?

Anonymkode: 927ea...c51

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke du trenger å foreta deg noe spesielt. Dere skal jo på tur, så du finner nok ut der hvor interessert han er.

Anonymkode: 37da1...e21

• Liker 1
Skrevet

Playah!

Anonymkode: 7fa53...fff

Skrevet

Sant det, men turen er ikke før i januar!
- TS

Skrevet

Det høres vel mer ut som om han er en flink, ansvarsfull og omtenksom leder for en studentgruppe. At han kan navnene på alle i gruppa, og vet hvem som henger med hvem, og at han sier at han ville ha deg med og passer på når du skader deg viser jo jo bare at han er en god leder. Når det er sagt, siden han lar deg være med selv om du ikke er medlem, så synes han nok at du er en veldig trivelig person, og det er jo et godt utgangspunkt. Uavhengig om han allerede er litt interessert i deg eller ikke, så synes jeg du skal legge ham til på Facebook, send ham en melding eller to og se an responsen. :-) Det værste som kan skje er at han skjønner at du liker ham, og det gjør vel ikke noe?

Anonymkode: ac54d...d7d

• Liker 3
Skrevet

Det er absolutt ingenting i det du sier, som får meg til å tenke at han er interessert i deg. Han høres ut som en typisk varm, sosial, omsorgsfull studentgruppeledertype. Dette utelukker selvsagt ikke at han er interessert i deg, men det kommer som sagt ikke frem i det du sier.

Jeg er av den varme og omsorgsfulle typen selv, og har flere ganger, helt uten at det var meningen, fått gutter til å falle for meg, idet de føler seg bra av oppmerksomheten jeg gir dem og ikke innser at jeg er slik mot alle...

Anonymkode: 5e92f...b21

Skrevet

Synes nok ikke du skal ta oppmerksomheten hans så alvorlig, for som du sier er han kjekk, og han har en lederstilling, så han får ganske sikkert en del oppmerksomhet fra før. Ikke vis at du smelter så lett. ;)

Anonymkode: 37da1...e21

• Liker 2
Skrevet

Huh... Hvor gammel er man!!?

Anonymkode: 324e4...d35

Skrevet

Jeg tror dessverre heller ikke at han er interessert. Han bare følger deg opp på vanlig måte siden han er leder.

Du kan jo legge ham til på Facebook. Da vil ham garantert takke ja, men det betyr jo ingenting. Ingen vil date alle de hundrevis av folkene de har på Facebook.

Anonymkode: f4dc3...fff

Skrevet

Jeg syns det høres ut som om han er interessert. Men som en annen sier her, ikke smelt for fort. Vent å se om han gjør noe mer med det;)

Skrevet

Takk for svar! :)

Det er godt mulig jeg har overreagert hele greia, så skal ta alt heretter med en klype salt haha. Syns bare det er litt rart at han sier han ville ha meg med på turen og fikser dette, når vi aldri før har møttes. Men det trenger jo ikke bety at han er interessert nei! Men jeg må si at jeg likevel blir ganske forvirra, for nå har vi blitt venner på face. Han har ikke tatt noe kontakt, men nå har plutselig sånn femten stk likt at vi har blitt venner, og flere har kommentert typ ";)" "god start på høstjakten der ja" blabalalb. Prøver å ikke henge meg opp i det, men det er jo umulig å ikke bli litt sånn .. hva er greia liksom? 

Men for alt jeg vet kan jo det hele være en stor joke, men det hadde jo vært ganske sykt mtp at vi ikke kjenner hverandre. 
Får vel bare ta det som det kommer!
- TS

Skrevet

Vel, tydeligvis har dere typ femten felles venner som liker at dere har blitt venner, så kanskje det hadde vært en god idé å snakke med noen av disse? De vet nok mer enn oss. :)

Anonymkode: ac54d...d7d

Skrevet

De femten som lika det var hans venner.. kjenner ingen av de. Derfor blir jeg litt forvirra av hele greia haha

-ts

Skrevet

Kanskje han virkelig er av den typen gutter som alle faller for. Kameratene som lager blunkefjes kan hinte til dette, enda en som har falt.

Tror jeg hadde vært forsiktig i å legge noe mer i dette TS. La ham ta initiativ i alle fall, han er åpenbart en fyr som er instand til å kurtisere deg om han øsnker noe mer

Anonymkode: 07dfd...b1d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...