Gå til innhold

Gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo, jeg er ikke store kroppen. 1.70 lang og 59 kg. Jeg hadde sex under siste dag i mens. ti dager etterpå merka jeg en brennende smerte i livmor som spira ut i eggstokkene. Samme dag som jeg hadde sex starta jeg på minipille cerazette. Jeg har hatt MYE humørsvigninger, mye sint for ingenting, gråte for alt. Jeg har hatt følelsen av at jeg er litt støl i bekkenet(uten å ha gjort noe for det), kvalm store deler av døgnet, svimmel av å gå opp trapper, hodepine døgnet rundt. Jeg har hatt en lysbrun farge på utfloden de siste dagene. Kan dette være tegner på graviditet? Er det verdt å bruke penger på test? Jeg er 16 år, kan ikke fortelle noe til pårørende, og har verken penger eller tid til noe av dette. Er det klare tegner på graviditet??

Anonymkode: 3a99b...8da

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hallo, jeg er ikke store kroppen. 1.70 lang og 59 kg. Jeg hadde sex under siste dag i mens. ti dager etterpå merka jeg en brennende smerte i livmor som spira ut i eggstokkene. Samme dag som jeg hadde sex starta jeg på minipille cerazette. Jeg har hatt MYE humørsvigninger, mye sint for ingenting, gråte for alt. Jeg har hatt følelsen av at jeg er litt støl i bekkenet(uten å ha gjort noe for det), kvalm store deler av døgnet, svimmel av å gå opp trapper, hodepine døgnet rundt. Jeg har hatt en lysbrun farge på utfloden de siste dagene. Kan dette være tegner på graviditet? Er det verdt å bruke penger på test? Jeg er 16 år, kan ikke fortelle noe til pårørende, og har verken penger eller tid til noe av dette. Er det klare tegner på graviditet??

Er det mulig?? Gå å ta en forbanna jævla test!! Ingeb her på dette forumet er synske, og ingen kan vite om du er gravid eller ikke! Kjenner jeg er ganske pisslei av disse trådene!!

Anonymkode: 7dfbe...28b

• Liker 2
Skrevet

Har dere helsesøster på skolen så du kan få tatt en gratis test?

• Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, Chroma skrev:

Når skal du ha mens igjen?

skulle hatt den for to dager siden, men har skippa den og gått rett på nytt brett med piller

Skrevet
2 minutter siden, MapleSirup skrev:

Har dere helsesøster på skolen så du kan få tatt en gratis test?

Helsesøsteren er sykemeldt, er derfor ikke til å få tak i. skolelegen er der om tre uker, og det er for lenge for meg å vente

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det mulig?? Gå å ta en forbanna jævla test!! Ingeb her på dette forumet er synske, og ingen kan vite om du er gravid eller ikke! Kjenner jeg er ganske pisslei av disse trådene!!

Anonymkode: 7dfbe...28b

jeg har dessverre ikke penger til det før om to uker.. jeg kan ikke snakke med noen om dette her, jeg står faktisk helt alene.. får beklage at jeg ikke har en like støttende folkekrets som du.

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

skulle hatt den for to dager siden, men har skippa den og gått rett på nytt brett med piller

De fleste får ikke mens av Cerazette. Dessuten heter det ikke "å skippe den og begynne rett på nytt brett", det er nemlig det man skal gjøre på Cerazette. Altså man skal aldri ha en pillefri uke da, man skal gå direkte fra et brett til et annet. Hadde du gått på en annen type p-piller så kan man si at man skipper mensen ved å gå rett på nytt brett, fordi det da er meningen med pillefri uke. Det er det ikke på cerazette. 

Og nei, jeg synes ikke det høres ut som symptomer på graviditet, derimot en reaksjon på at du har startet på cerazette. Den brune utfloden kan være det lille du får av blødning nå på disse pillene. 

Hvis du legger ut brukernavnet ditt så skal jeg sende deg en pm, så kan jeg sende en test til deg i posten. Jeg har billigtester kjøpt fra Ebay, koster 12 kr for 20 stk. 

Anonymkode: 6adee...20d

• Liker 4
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Test pluss lege . Helsesøster kan også være et alternativ . 

Skrevet

De fleste kommuner har helsestasjon for ungdom, gratis tilbud hvor det jobber både helsesøster og lege.Sjekk åpningstider på kommunens hjemmesider. Dra dit på drop in og ta en test der, så slipper du bekymre deg. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...