enhna Skrevet 25. november 2004 #1 Del Skrevet 25. november 2004 Valpen min er nå snart 10 uker, og idag la jeg merke til en liten "klump" ved siden av begge øynene. Mener dette er søvn som har festet seg til hårene. Noen som har noen tips til hvordan jeg kan fjerne det? Så ikke behagelig ut, og satt temmelig godt fast.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miau Skrevet 25. november 2004 #2 Del Skrevet 25. november 2004 litt spytt på fingeren og stryk forsiktig over, så løsner det etterhvert.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterenka Skrevet 26. november 2004 #3 Del Skrevet 26. november 2004 Væte en bomullsdott med vann og bløte opp det harde, evt. bruke øyebadevann som du får kjøpt på apoteket, som er sterilt. Ikke gi hunden sjokolade, det kan gi utslag i rennende øyne. Går det ikke over, og ser ut som en betennelse, så kontakt dyrlegen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enhna Skrevet 28. november 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 28. november 2004 Takk takk.. fikk det til etter mye om og men for å få valpen til å ligge stille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå