AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #1 Skrevet 13. november 2016 Noen ganger etter jeg har trent styrke, så kan de musklene som jeg har trent dirre/skjelve en time etter på. Er det flere som har det slik? Er det noe man kan gjøre for å unngå det eller for å få det til å slutte tidligere? Har jo merket at det som regel kommer etter de harde øktene, så det har nok en sammenheng med det. Har ikke planer om å kutte de harde øktene, så om det ikke er noe å gjøre for å unngå denne skjelvingen så får jeg bare holde ut😛 Anonymkode: 841e5...db1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #2 Skrevet 13. november 2016 Får du i deg magnesium? Anonymkode: 4c0aa...c24
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #3 Skrevet 13. november 2016 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Får du i deg magnesium? Anonymkode: 4c0aa...c24 Spiser nøtter og havregryn daglig. Har ikke regnet på det men tror jeg får dekket dagsbehovet. Anonymkode: 841e5...db1
Hot mess Skrevet 14. november 2016 #4 Skrevet 14. november 2016 Jeg vet ikke hva det kommer av, men ja, det er flere som har det sånn - jeg opplever det også etter virkelig harde økter. Jeg tror ikke det er så mye å gjøre med det, og siden det ikke varer så lenge, synes jeg egentlig det går greit. Magnesium er jo mer for skjelving og dirring som ikke har noen åpenbar årsak, og vil neppe hjelpe på dette. Dette har jo en åpenbar årsak, så bare la det gå over, og klapp deg selv mentalt på skuldra mens det står på, musklene dine forteller deg at du har gjort en god jobb!
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #5 Skrevet 14. november 2016 1 time siden, Hot mess skrev: Jeg vet ikke hva det kommer av, men ja, det er flere som har det sånn - jeg opplever det også etter virkelig harde økter. Jeg tror ikke det er så mye å gjøre med det, og siden det ikke varer så lenge, synes jeg egentlig det går greit. Magnesium er jo mer for skjelving og dirring som ikke har noen åpenbar årsak, og vil neppe hjelpe på dette. Dette har jo en åpenbar årsak, så bare la det gå over, og klapp deg selv mentalt på skuldra mens det står på, musklene dine forteller deg at du har gjort en god jobb! Ja jeg får gjøre det Greit å vite at det er flere som har det slik Anonymkode: 841e5...db1
Gjest eseltryne Skrevet 14. november 2016 #6 Skrevet 14. november 2016 Skjer med meg også! Sykt irriterende til tider. Pleier å hjelpe litt å tøye lenge
OPIgirl Skrevet 14. november 2016 #7 Skrevet 14. november 2016 (endret) Musklene kan skjelve fordi belastningen har vært for stor i forhold til din treningstilstand. Skjelving i etterkant av treningen kan være tegn på for lavt blodsukker. Endret 14. november 2016 av OPIgirl
Trultesen Skrevet 14. november 2016 #8 Skrevet 14. november 2016 Du tar ike noe PWO da? Kan gi skjelvinger om man får litt for høy dose koffein. Jeg kan bli direkte dårlig av det. Kommer an på dagsformen hvor mye jeg tåler🙄😱
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå