Gå til innhold

Kyllingkjøttdeig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om kyllingkjøttdeigen? Synes det var litt ekkel konsistens, og smakløst, veldig tørt også..

Skrevet

Jeg bruker kyllingkjøttdeig i stedet for vanlig kjøttdeig, og er veldig fornøyd med det. Bruker den på pizza, taco, spaghettisaus etc..

Har ikke tenkt på at den skal være tørrere, nei!

Skrevet

Synes den var fabelaktig til taco! Men er enig i at konstistensen ikke minner så mye om vanlig kjøttdeig. Minner mer om finhakket kylling... Mer enn kjøttdeig minner om finhakket kjøtt iallfall.

Men - god til taco iallfall! Men altfor dyr for en student...

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg synes den er god. Nydelig til hjemmelagede burgere. Men man jo passe bedre på så man ikke oversteke, ettersom kylling er magert og lettere blir tørt!

Skrevet

Kjempegod til kyllingkjøttkaker..men synes den er litt dyr for å bruke til taco og liknende.

Skrevet

Den er super til taco, vi har sluttet helt å bruke vanlig kjøttdeig til det. Som regel blir det kyllingkjøttdeig, og noen ganger karbonadedeig.

Har også brukt den til lasagne flere ganger, annerledes og godt det og :)

Skrevet

Jeg synes den er ganske smakløs, så de få gangene jeg har brukt den har den omtrent druknet i krydder. Foretrekker uansett vanlig kjøttdeig så denne blir neppe kjøpt noe særlig.

Skrevet

Den er kanskje grei å ha i gryteretter og sånn. men jeg kommer ikke til å kjøpe den igjen.. Karbonadedeig er bra.

Skrevet

Syns også kyllingkjøttdeigen blir tørr fort.

Må jeg velge noe annet enn karbonadedeig, så hender det jeg velger svinekjøttdeig (syns jeg er ganske ok) eller vanlig kjøttdeig.

Kommer litt ann på hva jeg skal bruke det til.

Gjest Anonymous
Skrevet
Hva synes dere om kyllingkjøttdeigen? Synes det var litt ekkel konsistens' date=' og smakløst, veldig tørt også..[/quote']

Kyllingkjøttdeig smaker som.... kyllingkjøttdeig.

God til sitt bruk (lager noen kyllingburgere jeg liker

godt og når jeg vil ha en avveksling fra rødt kjøtt),

men jeg bruker ikke dette som erstatning for noe annet

fordi det er sunnere etc.

Skrevet

For meg som bare spiser hvitt kjøtt, ble jeg veldig glad for kyllingkjøttdeigen! Endelig! :P Synes den er veldig god!

Skrevet

Jeg synes også den er kjempegod.

Bruker den flere ganger i uken - i wok med masse grønnsaker til så garanterer jeg at det ikke er tørt. Lettvint og sunn middag.

Skrevet

syns den er god, bruker bare den så lenge de har i butikken. men er enig i at konsistensen er litt annerledes og kanskje litt tørr. men som regel har en jo en form for saus til så da kjenner ikke vi noe forskjell. vanlig kjøttdeig blir også tørr om man ikke har noe saus til...

Annonse
Skrevet
Men altfor dyr for en student.

mener å ha fått med meg at denne kjøttdeigen har en fast lavpris på OBS - 30 kr...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...