Gå til innhold

Xenical slankepille på resept

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaringer med medikamentet? Gode/dårlige erfaringer. Setter stor pris på det.

Anonymkode: 06c7d...8dd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dessverre. Det var helt forferdelig. Man tåler ikke noe fett i det hele tatt når man tar disse pillene. Jeg måtte spise ultramagert for at jeg ikke skulle få diaré. Og herregud som den diaréen lukta! Og siden fettet var bundet av virkestoffene i xenical, så kom en del av fettet ufordøyd ut. Fettflekker som i tillegg lukter helt forferdelig er ganske vanskelig å få bort... Jeg fikk det ikke bort. Jeg endte opp med å kaste flere truser, bukser og sokker. Ja, til og med sokker! Jeg følte meg helt normal i magen, og trodde jeg at jeg bare hadde litt gass, men neida, det fosset ut og dryppet ut buksebeinet. Jeg ga opp etter to uker.

Jeg ser ikke hvordan man skal klare å få i seg nok fett og vitaminer med disse pillene. Det er veldig, veldig dårlig for kroppen. Det er bare B- og C-vitaminer som er vannløselige. A, D, E og K er fettløselige. Når man da ikke kan spise noe fett så får man heller ikke tatt opp de fettløselige vitaminene.

Jeg har ikke en eneste positiv ting å si om xenical. Gjør deg selv en tjeneste og spis heller sunn mat. Spis naturlig mat med lite karbohydrater. Her er en kjapp innføring: http://lillemaane.com/lchf/lavkarbo3minutter.pdf

Anonymkode: db1a3...015

• Liker 3
Skrevet

Tusen takk for godt utfyllende svar.

Anonymkode: 06c7d...8dd

Skrevet

Jeg har også prøvd de. Opplevde det samme som AB over her skriver, men for meg så var de med på å gi meg ekstra motivasjon og passe godt på hva jeg spiste. Har aldri brukt de over lenger perioder, men jeg ruker de når jeg har hatt en dårlig periode på matfronten for å tvinge meg over på rett kjøl igjen, for hvem vil vel gå rundt med renneræv..

Anonymkode: d187e...f15

• Liker 2
Skrevet

Hvordan funker det å ta de seks dager per uke? Vil man ha muligheten til å droppe de lørdager, fordi man vet man skal spise usunt? Eller forblir virkningen der ganske lenge?

Anonymkode: d2d98...c85

Skrevet

At dere har gått rundt med renneræv skyldes jo at dere har spist for fettrikt, mat inneholder jo langt mer fett enn hva man ser. Spiser man derimot mer riktig så er ikke dette noe problem, spesielt den første som svarer eier ikke ide om hvordan h*n har spist og sier h*n har spist magert men ser jo definitivt ikke ut til å ha gjort det da i så fall skjer jo det vedkommende beskriver.

Dessuten er det ingen problemer for kroppen å ta Xenical, den som svarer som nr to har virkelig ingen greie på hva h*n snakker om, viser jo total mangel på kunnskap om ernæring her og presterer sågar å linke til det fra faglig hold utskjelte lavkarbo-kostholdet.

Sikkert en lavkarbohydrattilhener som mener fett er bra som skriver, søk heller opp hva leger sier om Xenical du TS.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...