Vernis Skrevet 13. november 2016 #1 Skrevet 13. november 2016 Noen som kan anbefale noen som gir fint lys? jeg har prøvd nille sine med bevegelig "flamme", men de lyser så lite og så gult. Ønsker meg noen som er mer realistiske, kan gjerne betale litt, men da må jeg vite at de er fine. Har også forsøkt ikea sine, de blinker på en merkelig måte, ser ikke ekte ut i det hele tatt.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #2 Skrevet 13. november 2016 Jeg kjøpte noen på på floriss, de er veldig bra og lyser fint. Kostet rundt 200,- pr stk. Disse har også timer funksjon. Kjøpte også noen fra Lene Bjerre. De så veldig fine ut, rent estetisk, men de lyser ikke fint. De blafrer en "falsk" flamme, og er ikke å anbefale. Har rett å slett satt i skapet, da de ikke er fine. Anonymkode: 41fbb...7e3
Melba123 Skrevet 14. november 2016 #3 Skrevet 14. november 2016 Hei! De fineste og mest realistiske er fra Innolites. Du får kjøpt de på Riviera Maison ihverfall og noen andre butikker. De er litt mer kostbare men ser veldig virkelige ut
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #4 Skrevet 14. november 2016 Se her - http://www.dinside.no/932073/test-av-led-vokslys Der er det en video også, så du kan se hva du selv synes ser best ut. Anonymkode: 8151f...84b
PhilosopherSe7en Skrevet 14. november 2016 #6 Skrevet 14. november 2016 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Se her - http://www.dinside.no/932073/test-av-led-vokslys Der er det en video også, så du kan se hva du selv synes ser best ut. Anonymkode: 8151f...84b Vil tro at det er kommet helt nye modeller på nesten to år!
AnonymBruker Skrevet 15. november 2016 #7 Skrevet 15. november 2016 12 timer siden, PhilosopherSe7en skrev: Vil tro at det er kommet helt nye modeller på nesten to år! Vil du tro eller har du vært og sjekket? Så nylig etter LED-kubbelys og det er de samme som fortsatt selges. Anonymkode: 8151f...84b
AnonymBruker Skrevet 15. november 2016 #8 Skrevet 15. november 2016 Sånn her ser mine ut, de er av merket Sirius og er kjøpt på bohus. Finnes i flere farger, mine er i en lys lillefarge. Anonymkode: f844f...a4d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå