AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #1 Skrevet 13. november 2016 Er blakk, har ikke mat,røyk eller penger og er vanvittig røyksugen. ( Dette er ikke en tiggetråd og kontonummeret mitt vil ikke bli utlevert til brukere her) Vil bare ha tips til hvordan jeg kan få disse tre dagene til å forsvinne. Har noen panteflasker til verdi av cirka 20 kr så jeg sulter ikke ihjel. Anonymkode: a2cd8...8dc
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #2 Skrevet 13. november 2016 Finnes det noen måter å gjøre seg selv trøtt på? Eier ikke sovemedisiner eller alkohol. Anonymkode: a2cd8...8dc
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #3 Skrevet 13. november 2016 Fin måte å SLUTTE med røyk på...For GODT. Anonymkode: 0f3cf...185 6
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #4 Skrevet 13. november 2016 Hvorfor kaste bort livet ditt slik? Ta deg en god gåtur i marka eller fjellet. Ikke sitt inne og la livet ditt renne bort slik. Anonymkode: a1335...ab3 4
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #5 Skrevet 13. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Fin måte å SLUTTE med røyk på...For GODT. Anonymkode: 0f3cf...185 Har gått tre-fire dager før uten røyk. Klarte ikke å slutte av den grunn. Trenger tips til å få vekk disse dagene. Anonymkode: a2cd8...8dc
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #6 Skrevet 13. november 2016 Hvis du vil bli trøtt: Sørg for at soverommet ditt er så mørkt som mulig , og la det forbli mørkt. Ta deg en joggetur eller tren på en annen måte. Ta deretter er varm dusj. Da skal du bli ganske sigen. Gjenta dette de neste dagene. Hvis du ikke kan trene,så foreslår jeg at du bare blir liggende i senga i et mørkt rom. Du kan også spise i senga. Anonymkode: 9840c...a51
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #7 Skrevet 13. november 2016 Hvis røyken har så kontroll på deg som du beskriver her. Er det på tide å skille seg med den. Dette har gått for langt! Du er for svak psykisk til å drive med dette. Anonymkode: a1335...ab3 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #8 Skrevet 13. november 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor kaste bort livet ditt slik? Ta deg en god gåtur i marka eller fjellet. Ikke sitt inne og la livet ditt renne bort slik. Anonymkode: a1335...ab3 Skal prøve. Dette er jævlig deprimerende. Anonymkode: a2cd8...8dc
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #9 Skrevet 13. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvis du vil bli trøtt: Sørg for at soverommet ditt er så mørkt som mulig , og la det forbli mørkt. Ta deg en joggetur eller tren på en annen måte. Ta deretter er varm dusj. Da skal du bli ganske sigen. Gjenta dette de neste dagene. Hvis du ikke kan trene,så foreslår jeg at du bare blir liggende i senga i et mørkt rom. Du kan også spise i senga. Anonymkode: 9840c...a51 Takk. Skal prøves. 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvis røyken har så kontroll på deg som du beskriver her. Er det på tide å skille seg med den. Dette har gått for langt! Du er for svak psykisk til å drive med dette. Anonymkode: a1335...ab3 Ja. Røyksuget ødelegger livskvaliteten min. Hadde ikke dette problemet før jeg begynte å røyke. Begynte å røyke i voksen alder for å roe nervene. Anonymkode: a2cd8...8dc
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #10 Skrevet 14. november 2016 57 timer igjen av dette marerittet. Har fått sovet endel og klart å bomme tre sigaretter. Skal prøve å gå en lang treningstur og gjøre som en bruker i tråden foreslo. Ta meg en varm dusj etterpå og legge meg til å sove i et mørkt rom. Anonymkode: a2cd8...8dc
dillyduzit Skrevet 14. november 2016 #11 Skrevet 14. november 2016 Vask også hele huset, se hva du faktisk har av mat og prøv å bak noe. Gjør soverommet mørkt, lunt og godt, ta deg en lang tur (som nevnt tidligere), sett på en film med det du eventuelt har klart å bake, legg deg ned og slapp fullstendig av. Om du hadde bodd nærme, skulle du ha fått noen nikotintyggis av meg (). Hva har du av ting i skapene? Får du skrevet det ned, så kanskje har vi noen ideer om hva du kan lage?
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #12 Skrevet 14. november 2016 3 minutter siden, dillyduzit skrev: Vask også hele huset, se hva du faktisk har av mat og prøv å bak noe. Gjør soverommet mørkt, lunt og godt, ta deg en lang tur (som nevnt tidligere), sett på en film med det du eventuelt har klart å bake, legg deg ned og slapp fullstendig av. Om du hadde bodd nærme, skulle du ha fått noen nikotintyggis av meg (). Hva har du av ting i skapene? Får du skrevet det ned, så kanskje har vi noen ideer om hva du kan lage? Jeg har ikke mat i huset i det hele tatt. Kjøper fra dag til dag og akkurat nå har jeg en liter cola, noen skjeer kaffe og tranpiller. Spiste hos et familiemedlem idag. Jeg har ikke bakervarer eller krydder da jeg skjelden bruker dette. Husvask var en god ide. Vasket for en uke siden, men det gjør jo ingenting om det blir ekstra rent. Kan vaske kjøkkenet ihvertfall. Er røyksuget som er verst. Kan spise hos familiemedlemmet jeg nevnte. Anonymkode: a2cd8...8dc
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #13 Skrevet 14. november 2016 Koker meg kaffe og ser på Netflix. Anonymkode: a2cd8...8dc
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #14 Skrevet 14. november 2016 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Har gått tre-fire dager før uten røyk. Klarte ikke å slutte av den grunn. Trenger tips til å få vekk disse dagene. Anonymkode: a2cd8...8dc Har du ikke jobb? Anonymkode: 0e662...e6a
Anonym90059005 Skrevet 14. november 2016 #15 Skrevet 14. november 2016 Noe sier meg at ts om 1 mnd vil være i akkurat samme situasjon igjen... 5
dillyduzit Skrevet 14. november 2016 #16 Skrevet 14. november 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke mat i huset i det hele tatt. Kjøper fra dag til dag og akkurat nå har jeg en liter cola, noen skjeer kaffe og tranpiller. Spiste hos et familiemedlem idag. Jeg har ikke bakervarer eller krydder da jeg skjelden bruker dette. Husvask var en god ide. Vasket for en uke siden, men det gjør jo ingenting om det blir ekstra rent. Kan vaske kjøkkenet ihvertfall. Er røyksuget som er verst. Kan spise hos familiemedlemmet jeg nevnte. Anonymkode: a2cd8...8dc Ville absolutt anbefale når du får penger, er å kjøpe inn basic mel, gjær, havregryn, sukker, smør/olje og krydder (kardemomme, kanel, salt, pepper, cayenne) linser, kikerter, og ting som kan stå i skapet uansett. Ting som jeg alltid passer på å ha er; mel, sukker, gjær, kikerter, ris, linser, buljong, kardemomme, kanel, pepper, salt, gulrøtter, egg og melk (rismelk for min del) og en haug av posesauser, poteter og posesupper, samt spaghetti Da vet jeg at skulle det bli lite mat, så har jeg alltids noe jeg kan mekke, dersom det skulle bli en dag eller to eller en uke hvor jeg ikke får handlet. Da lager man enkelt noe brød, koker opp et egg og vips - egg på brød, eller egg og spaghetti tomatsuppe, poteter, brun saus og noe annet tilbehør.
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #17 Skrevet 14. november 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Koker meg kaffe og ser på Netflix. Anonymkode: a2cd8...8dc Dersom du sliter med økonomien bør kanskje ikke Netflix være en prioritet. Eller cola. Anonymkode: 75c61...8ad 4
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #18 Skrevet 14. november 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du ikke jobb? Anonymkode: 0e662...e6a Er syk. Vil ikke utbasunere livssituasjonen min her. Har en kronisk sykdom. Anonymkode: a2cd8...8dc
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #19 Skrevet 14. november 2016 1 time siden, dillyduzit skrev: Ville absolutt anbefale når du får penger, er å kjøpe inn basic mel, gjær, havregryn, sukker, smør/olje og krydder (kardemomme, kanel, salt, pepper, cayenne) linser, kikerter, og ting som kan stå i skapet uansett. Ting som jeg alltid passer på å ha er; mel, sukker, gjær, kikerter, ris, linser, buljong, kardemomme, kanel, pepper, salt, gulrøtter, egg og melk (rismelk for min del) og en haug av posesauser, poteter og posesupper, samt spaghetti Da vet jeg at skulle det bli lite mat, så har jeg alltids noe jeg kan mekke, dersom det skulle bli en dag eller to eller en uke hvor jeg ikke får handlet. Da lager man enkelt noe brød, koker opp et egg og vips - egg på brød, eller egg og spaghetti tomatsuppe, poteter, brun saus og noe annet tilbehør. Høres fornuftig ut det. Da slipper man ihvertfall å gå sulten når man er blakk. Anonymkode: a2cd8...8dc
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #20 Skrevet 14. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er syk. Vil ikke utbasunere livssituasjonen min her. Har en kronisk sykdom. Anonymkode: a2cd8...8dc Hva med å slutte å røyke og drikke cola da? Tipper livskvaliteten og økonomien din vil heves betraktelig av bare det. Anonymkode: 0e662...e6a 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå