AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #1 Skrevet 13. november 2016 Sånn ca, hvor mye tid har du brukt på sex siste uken ...? Har nettopp diskutert prioriteringer med min mann, og vi fant ut at vi har brukt mindre enn 30 minutter (2 kjappe runder) på noe vi begge synes er viktig ... Anonymkode: e58c2...823
Gjest lipgloss Skrevet 13. november 2016 #2 Skrevet 13. november 2016 Jeg vil nok si at det ikke er tiden i minutter som er viktig, men at dere har hatt 2 runder noe som er helt greit for voksne folk med en hektisk hverdag,bruker nok ikke mere tid selv og har sex et par ganger i uken. Det blir maaange runder med onanering mellom hver gang vi har sex
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #3 Skrevet 13. november 2016 Jeg har ikke noe forhold så min sex begrenser seg litt, men fra jeg kom dit til vi var ferdige og til begge hadde fått orgasme tok det vel ca 40 min. Og i dag var vi kjappe, da det var lenge siden sist :D Anonymkode: ccfcc...5f7
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #5 Skrevet 13. november 2016 Null på skikkelig sex, kanskje en time eller deromkring på runking. Er på jobb offshore, hadde forhåpentligvis vært annerledes om jeg var hjemme. Men nå har visst madammen kommet i overgangsalderen, så man kan aldri vite om det er siste gangen.....Det er iallefall sånn det ser ut til å bli..... Anonymkode: 609f1...d78
AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 #6 Skrevet 27. november 2016 Hatt sex med kona 3 ganger siste uka. Mandag, i går kveld og en kjapp en i dag tidlig før barna våkna Anonymkode: f1fd8...d3c
AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 #7 Skrevet 27. november 2016 Litt avstandsforhold er for tiden siden han har sykdom i familien på Vestlandet og pendler litt dit. Men siden han kom hjem torsdag kveld har vi sikkert hatt sex 8-10 ganger, mye takket være en hotellweekend fra fredag til i dag. Siste gang var 3 timer siden når vi våknet. "Høydepunktet" var nok i går ettermiddag, når jeg kledde meg opp for julebordet vi skulle på, med strømpeholder og greier, og det hele endte med en deilig, deilig runde og vi måtte droppe vorspielet ... Regner med at det blir en runde i ettermiddag også, før han tar flyet i kveld. Anonymkode: e58c2...823
PassionatePatti Skrevet 27. november 2016 #8 Skrevet 27. november 2016 Har sex mer eller mindre daglig, så...... selve sexen kan variere fra alt mellom ti minutter til en halvtime, så bruker vel til sammen 2-4 timer i uka på sex.
AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 #9 Skrevet 27. november 2016 Aner ikke. Den ene gangen la vi oss i 22 tiden, men humpet litt, og da vi la oss til rette for å sove var klokken nærmere halv ett. De andre gangene (3 ganger totalt denne uken) har nok gått raskere unna. Anonymkode: 59163...6b2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå