marseille Skrevet 13. november 2016 #1 Del Skrevet 13. november 2016 Hei, jeg er en godt voksen kvinne, som har levd med en stor sorg hele livet - min far dode 2 dager etter min fodsel. Dette har pavirket meg hele mitt liv - det a ikke vite hva en fars kjaerlighet er, det a ikke ha noen til a sette grenser, min mor og min stefar var ikke sa gode til det, dette har gjort at jeg alltid har hatt veldig darlig selvbilde, alltid folt meg utenfor. Selv idag i voksen alder savner jeg den pappa'en jeg aldri fikk bli kjent med, og sliter med mye tunge tanker rundt dette. Det jeg lurer pa, er om det finnes noen andre der ute som har opplevd noe lignende (miste en forelder i meget ung alder) og om dere, som meg, foler at dette har traumatisert dere opp gjennom hele livet? Jeg har pa folelsen av at valg jeg har tatt, hvordan livet mitt utviklet seg, hvordan jeg har det idag, har vaert preget av denne forste, store sorgen... Jeg ville virkelig sette stor pris pa svar, kanskje det kan fa meg til a fole meg mindre ensom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå