Gjest GjestHer Skrevet 25. november 2004 #1 Skrevet 25. november 2004 Venninnen min har alltid vært veldig flørtete. Men med mine gutter har hun alltid vært ekstra flørtete. Setter på seg sitt fineste smil og ler og tuller. En gang hadde eksen min møtt henne på en bar (da jeg var sammen han). Hun hadde kommet bort og bedt han opp til dans og sånt. Har spurt henne om dette, bare for å sjekke reaksjonen, men hun sa det ikke var tilfellet. Er dette dårlig av henne? I flørte med mine gutter så lenge jeg VET de ikke er hennes type overhodet? Vi har veldig forskjellig smak skjønner dere.
Gjest Ninakanin Skrevet 25. november 2004 #2 Skrevet 25. november 2004 Ta det opp med henne at du føler hun flørter et hakk for mye. Sannsynligvis er hun som meg, glad og utadvent og naturlig flørtete, og mener ikke noe vondt med det, og tenker heller ikke over det. Hun vil sannsynligvis gå i forsvar, gjerne bli litt snurt, men når hun får tenkt seg om så ser hun nok at det stemmer Det er sånn jeg har reagert de gangene venner har kommet til meg! For jeg mener virkelig ikke å flørte med dem med vilje, jeg kan bare virke litt truende på litt mer inadvendte folk Si det til henne, hun fikser det nok!
Gjest Anonymous Skrevet 25. november 2004 #3 Skrevet 25. november 2004 Men guttene legger merke til dette også. Ser ikke på henne som truende, syns bare det blir for dumt Hva sa dine venner til deg for å be deg stoppe da?
Gjest Ninakanin Skrevet 25. november 2004 #5 Skrevet 25. november 2004 Hva mener du med at guttene legger merke til det..? Oppfører hun seg tåpelig, sånn at det blir påtatt og falskt, eller er det bare hennes naturlige flørtete væremåte du tenker på? For om hun bare "er sånn", så er det ikke rart at guttene legger merke til det. De fleste gutter legger merke til glade og utadvente flørtete jenter, selv om de ikke nødvendigvis kunne tenkt seg å vært sammen med jenta. Og er det dette det dreier seg om, er det ingen som har gjort noe galt. Men hvis det plager deg, som det ser ut som det gjør, så bør du si noe som at "demp deg litt, di flørte " eller noe sånn Noe med god tone! Men er hun "teit" og gjør seg til, så kan du gjerne være litt krassere. Det kommer helt an på hva type du er selv, og hvordan du pleier å ordne opp i sånne ting. Jeg selv fikk med et smil beskjed om at jeg er så vanvittig flørtete, men at noen kanskje kunne misforstå. Så jeg roet det litt ned.. Og det er situasjoner hvor jeg merker at jeg har lyst å være ti ganger mer tullete og sprudlete, men jeg lar være fordi jeg "ser an publikum". Noen ganger har jeg kommet opp som et problem i andre folks forhold, og det er trist. For jeg er ikke sånn for å være ekkel! Jeg bare er ei glad sprudlejente
Bitte Skrevet 25. november 2004 #6 Skrevet 25. november 2004 Det er som det har blitt nevnt tidligere her,noen som bare er sånn. Er man naturlig veldig blid,smilende og fysisk som type,blirman oppfattet som flørtete. Ikke noe galt i det,men man må se an sine omgivelser. Er ikke noe i veien for at du nevner det for henne... ikke sikkert hun er klar over det selv. Og alle trenger vi litt konstruktiv kritikk..(I mangel på et bedre ord..)
Gjest Anonymous Skrevet 25. november 2004 #7 Skrevet 25. november 2004 Hva mener du med at guttene legger merke til det..? Oppfører hun seg tåpelig, sånn at det blir påtatt og falskt, eller er det bare hennes naturlige flørtete væremåte du tenker på? For om hun bare "er sånn", så er det ikke rart at guttene legger merke til det. De fleste gutter legger merke til glade og utadvente flørtete jenter, selv om de ikke nødvendigvis kunne tenkt seg å vært sammen med jenta. Og er det dette det dreier seg om, er det ingen som har gjort noe galt. Men hvis det plager deg, som det ser ut som det gjør, så bør du si noe som at "demp deg litt, di flørte " eller noe sånn Noe med god tone! Men er hun "teit" og gjør seg til, så kan du gjerne være litt krassere. Det kommer helt an på hva type du er selv, og hvordan du pleier å ordne opp i sånne ting. Jeg selv fikk med et smil beskjed om at jeg er så vanvittig flørtete, men at noen kanskje kunne misforstå. Så jeg roet det litt ned.. Og det er situasjoner hvor jeg merker at jeg har lyst å være ti ganger mer tullete og sprudlete, men jeg lar være fordi jeg "ser an publikum". Noen ganger har jeg kommet opp som et problem i andre folks forhold, og det er trist. For jeg er ikke sånn for å være ekkel! Jeg bare er ei glad sprudlejente Altså... guttene forteller meg hvordan hun oppfører seg. En sa: venninna di la ann på meg. En annen fortalte det med oppbying til dans (greit nok det). Og flere har sagt at hun flørter. Jeg kjenner venninna mi godt, og hun er ingen sprudlejente Tror hun gjør det veldig bevisst dessverre. Har venninner jeg vet er sprudlejenter og det plager ikke meg at de kan virke flørtete. For jeg vet at de bare er happy. Skal prøve den snille varianten først jeg
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 25. november 2004 #8 Skrevet 25. november 2004 er det mulig?? Hva er det med dere som ikke tåler en uskyldig flørt??? Jeg flørter med alle jeg, syns det er gøy og det syns guttene å. Vil da ikke noe mer for det liksom... Hvorfor blir du ikke sur på kjæresten din i stedet a??? Tipper han flørter tilbake
Gjest cyberbabe Skrevet 25. november 2004 #9 Skrevet 25. november 2004 Det kan hende hun er av den typen som alltid har en usynlig konkurranse på gang med de beste venninnene sine. Vil være nummer en. Altså et mindreverdighetskompleks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå