Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Noen av dere som kan hjelpe meg å finne på noe lurt til samboeren min? Hun er 35 år.

Reise er ikke aktuelt. Ei heller smykker. 

Hun har allerede fått det meste hun vil ha. Ipad, pc, ny iphone, kjøkkenmaskin osv osv.

har tidligere også gitt henne gavekort men de blur ikke brukt til annet enn ungene og det er jo henne som skalha og ikke dem... de får nok likevel. 

Så forslag mottas med takk.. prisen er ikke viktig men vi kan jo sette en maks på la oss si 10000.-?

Anonymkode: 58048...543

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får en designerveske til den prisen😊 Hvis hun er interessert i den slags. 

Du kan jo også spørre henne rett ut hva hun ønsker deg. 

Anonymkode: 6d242...e04

• Liker 3
Skrevet

Womanizer, pent undertøy, og en helg på hotell for begge.

Skrevet

Designerveske er ikke henne... har tilbydd henne det mange ganger.

Womanizer kjøpte jeg til henne. Prøvde den en gang men hun påstår hun ikke liker den.

Som sagt er reiser vanskelig. Vi har ingen familie som kan ta seg av unger da vi har omtrent mistet alle så vi har nesten ingen familie. 

Har spurt henne om hva hun vil ha men hun sier hun ikke  ønsker seg noe som helst. 

Har kjøpt mye dyre smykker til henne også oppover men hun bruker kun smykker i fine anledninger og tro meg. Hu har mye gull etterhvert som aldri blir brukt. 

Så sliter her :( 

Skrevet

Hva med ei klokke? 

Skrevet

Hva med å gi henne en kurv med en god bok, et par blader, noen fine kremer, favorittgodteriet, hansker/votter, skjerf, kubbelys, kanskje en fin lommebok eller lignende for å dra opp totalsummen litt hvis taket er på 10000,-? :) 

Anonymkode: 2e2ed...1ee

• Liker 1
Skrevet

Hva med turutstyr; det er det beste jeg kunne fått.

Fjellstøvler, tursekk, telt, fiskestang, Eller ski, sykkel etc. om du legger deg så høyt i pris. Vet ikke om dere pleier å være litt på tur med barna men om dere ikke er det så drar hun kanskje på en tur her og der med venninner?

• Liker 1
Skrevet

Medlemskap et eller annet sted, abonnement på favorittbladet, en megaeske med hobbyutstyr, symaskin, et antikk møbel, et maleri- enten noe kunst eller at du får malt ungene deres av en kunstner.

Skrevet

Hva liker hun å drive med, da? 
Hvis hun liker å trene, så kan hun jo trenge pulsklokke, GPS-klokke, aktivitetsmåler e.l. (Mange kombinasjoner å få kjøpt av dette, til priser under grensen din.) Eller kanskje hun kan få nye ski, eller joggesko med pigger? 

En skikkelig skalljakke i goretex til turbruk koster mange tusenlapper, og drar du på med bukse i tillegg, så får hun en julegave som fort kan koste 7-8000 kroner. 

Eller kanskje hun kan få et møbel? En stol, eller noe?  Du får kanskje ingen designerstol til denne summen, men det finnes mye fint ellers også :) 

Anonymkode: 1be4c...484

Skrevet

Ei skikkelig god og varm vinterjakke? 

Ullkåpe?

Det hadde jeg satt pris på!

Skrevet (endret)

Feilpost.

Endret av Akay
Skrevet

Takk for mange gode innspill :) 

Jeg har tidligere kjøpt masse designersko (jean paul osv) til henne. Brukt de kanskje 1 gang.

Ski er ikke aktuelt. Skal vi på fjellet er det 3 timer å kjøre. 

Sykkel til ei formue fikk hun til 30 års dagen.. brukt den 2 ganger tror jeg 😂

Flott klokke fikk hun til 33 årsdagen. Den er hun hvertfall fornøyd med 😊

Telt og turutstyr har hun fått men brukt en gang. Skalljakker og bergansklær har hun fått.

Hun er rimelig bortskjemt kan dere si 😳 

Hva hun liker å gjøre? Tja si det? Hun snakker mye om hva vi burde gjøre men det blir med tanken fordi jeg jobber såpass mye. 

Budsjettet er ikke en fasit heller. Må ikke bruke 10000.- heller men er villig til å gjøre det om jeg finner noe. 

I fjor ble det et lass med kari traa klær pluss gavekort hos negledesigner og på kjøpesenter men i år aner jeg ikke.

Abonnement på blader har jeg også prøvd. Når hun ikke tar av plasten når de kommer en gang så blir ikke det aktuelt 😊

TS

Skrevet

Høres ut som at det går for mye i ting? Hva med en ferie for to, at du faktisk tar deg fri fra jobben og at dere gjør noe sammen?

• Liker 3
Skrevet

Slå deg sammen med ett vennepar , der dere sender damene deres på jentetur. Dere fedre har selvsagt ordnet fri, slik at dere er hjemme med barna når damene er borte😉

Anonymkode: f5b96...9d1

• Liker 8
Skrevet

10000? Det var dyrt for en "jente" på 35.

Anonymkode: b5c40...2ba

• Liker 4
Skrevet
6 minutter siden, 1vy skrev:

Høres ut som at det går for mye i ting? Hva med en ferie for to, at du faktisk tar deg fri fra jobben og at dere gjør noe sammen?

Tro meg. Det er øverst på ønskelisten.

Dessverre er det umulig. Hele vår familie på begge sider er døde så vi kan ikke ordne oss uten unger. Jeg klarer normalt aldri å få tatt fri mer enn 10-12 dager i året på grunn av at arbeidsgiver har underbemannet og selv om vi har rett på det så fungerer det ikke sånn i praksis. I tillegg jobber jeg mye helger.

Men når det skal sies så tar vi som regel rimelig heftige ferier hvert år med ungene.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

10000? Det var dyrt for en "jente" på 35.

Anonymkode: b5c40...2ba

Dame/jente - whatever. Hu er jenta mi ❤️

Det er bare et slags "tak" ikke noen fasit :) 

• Liker 6
Skrevet

Gavekort på frisørtime. Gode vintersko. 

Anonymkode: c36e6...9d2

Skrevet

Hva med en kindel? Juice maskin, belgisk vaffeljern eller en pc/mac? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...