Gjest made4u Skrevet 13. november 2016 #1 Skrevet 13. november 2016 Mange menn har misforstått hva skjønnhet dreier seg om, de ser i retning av damer som Scarlett Johansson og Jessica Alba m.fl., de tror missoppfattet at det å være attraktiv handler om et tiltrekkende ytre. Jeg er ikke blind, så jeg ser jo det ytre jeg også, annet ville være å lyve. Men som den erfarne mannen jeg er, som er blitt trygg på meg selv, så liker jeg å se forbi det ytre når jeg møter ei dame. Det er det indre som gjør ei dame strålende, altså liker jeg å se dere hunnkjønn i ett dypere perspektiv enn bare det ytre. Alle damer stråler, dere er individuelle på hver deres unike vis, og jeg elsker å fordype meg i deres personlighet og har alltid etterstrebet å oppnå kontakt med dere på ett følelsesmessig plan. Der andre menn er ute etter tilfeldig sex så vil jeg heller bli kjent med deres sårbarheter så jeg kan forstå dere bedre å føle mer nærhet til dere. Nærhet handler jo ikke om sex, slik mange menn missoppfattet tror, det handler om gjensidig forståelse og å kunne føle hverandre på ett dypere plan. Intet gir meg mer enn når jeg får tilgang til deres personlighet, da åpenbarer deres sjel seg i all sin pakt, aldri er en dame vakrere enn når jeg makter å forstå henne så dypt at hun får tårer til å renne nedover mitt kinn og hennes ord rører ved meg. Da vet jeg at jeg har delt noe dypere og mer meningsfullt med henne som er sterkere og mer betydningsfullt for meg en noe man kan dele sammen. Dere damer er vidunderlige på alle plan, like ofte får dere meg til å smile og le. Jeg har alltid følt en spesielt sterk trang til å lytte til dere kvinner, og ved det å kunne forstå og imøtekomme deres behov på en bedre måte. Dere har alltid gitt meg så mye med deres vidunderlige personligheter, så det er meg en glede å gi dere alt hva jeg makter i retur. Pleier å legge fra meg mobilen i møte med dere, og slår av distraherende elementer som f.eks. TV, intet skal hindre meg fra å ta del i den vidunderlige stunden det er å tilbringe tid sammen med dere. Levende lys og gjerne en flaske vin kan jeg åpne, da det gir en stemning som får praten til å gå enklere. Jeg ser på dere damer som mer komplekse vesen enn oss menn, av natur så er jo vi mer primitive og enkle. Selvfølgelig møter jeg dere derfor med ydmykhet, føler vi menn har mye å lære av dere, blant annet kommunikasjonsmessig. Er derfor jeg er så flink til å lytte til dere, jeg vil jo gjerne utvikle meg som menneske selv. Full av beundring er jeg for den påvirkningskraft dere har hatt på meg, det er fortrinnsvis sterke kvinner som former enn i oppveksten til den man siden blir - jeg vil nok alltid formes av damer og har enda mye å lære av dere... Derfor prissetter jeg hver eneste stund jeg er takknemmelig for å ha sammen med dere...
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #2 Skrevet 13. november 2016 Here we go again... Anonymkode: 87d98...6ff 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #3 Skrevet 13. november 2016 Kumbaya my lord, kumbayaaaaa. O sole mioooooooooo, ooo tralalalaaaa, åååååå, åååååh. ÅÅÅÅååhhhhhhhhhhhhhhhh. FOR EN VAKKER TEKST!!! *DÅÅÅÅNEE* Åh, hvordan er det mulig made4u å lage tekster som er made4me?! Jeg skjønner ikke hvordan du klarer det. La oss gifte ossssss. Nå med en gang. Anonymkode: d9048...7c8 1
Gjest made4u Skrevet 13. november 2016 #4 Skrevet 13. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Here we go again... Anonymkode: 87d98...6ff Er en hyllest til dere damer som bl.a. har bidratt til at jeg har utviklet meg selv på det følelsesmessige plan. Fått mer kontakt med mine egne følelser takket være dere, hadde ikke vært like lettrørt om jeg skulle vokst opp i ett mannsdominert miljø. Men nå er jeg påvirket av damer, noe som gjør det enklere for meg å felle tårer, f.eks. når jeg ser triste filmer.
Gjest made4u Skrevet 13. november 2016 #5 Skrevet 13. november 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kumbaya my lord, kumbayaaaaa. O sole mioooooooooo, ooo tralalalaaaa, åååååå, åååååh. ÅÅÅÅååhhhhhhhhhhhhhhhh. FOR EN VAKKER TEKST!!! *DÅÅÅÅNEE* Åh, hvordan er det mulig made4u å lage tekster som er made4me?! Jeg skjønner ikke hvordan du klarer det. La oss gifte ossssss. Nå med en gang. Anonymkode: d9048...7c8 Ikke gi meg for store forhåpninger nå...
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #6 Skrevet 13. november 2016 Ja,du skulle kjøre en annen taktikk,men dette ble for mye rett og slett. Ble nesten litt "gladkristent" bare at her er det ikke Gud og Jesus,men kvinner det går i. Lite troverdig. Anonymkode: 7a942...d03 2
Z.Z Skrevet 13. november 2016 #8 Skrevet 13. november 2016 1 time siden, Ardwinna skrev: Denne er vel fra The Brady Bunch Movie (1995) av Christine Taylor som Marcia Brady. Her er en mer sexy variant: 1
Gjest Black Amethyst Skrevet 13. november 2016 #10 Skrevet 13. november 2016 9 timer siden, made4u skrev: Er en hyllest til dere damer som bl.a. har bidratt til at jeg har utviklet meg selv på det følelsesmessige plan. Fått mer kontakt med mine egne følelser takket være dere, hadde ikke vært like lettrørt om jeg skulle vokst opp i ett mannsdominert miljø. Men nå er jeg påvirket av damer, noe som gjør det enklere for meg å felle tårer, f.eks. når jeg ser triste filmer. Nå fikk jo flest av oss inntrykket av at du skulle være så maskulin i den andre tråden, mens du også så ned på hvordan mange menn har blitt i dagens samfunn. Der skreiv du om hvor lite maskulint det er når menn har mye fokus på følelser og at de gjerne kan ha flere djupe samtaler med kvinner. At maskuline menn burde være annerledes o.s.v... o.s.v.... Derfor rører ikke det du har skrivi i denne tråden meg så mye. Synes det ikke passer helt med måten du formulerte deg sjølv på i den andre tråden du skreiv først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå