AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #1 Skrevet 13. november 2016 For en stund tilbake var jeg på middag med en gutt, som lenge hadde jobbet for å "få meg på kroken". På første daten kysset han meg, og så skiltes våre veier for kvelden. Senere hørte jeg aldri noe mer, før jeg traff ham igjen for et par uker siden. Da spurte jeg ham hva som hadde skjedd med oss, trakk han bare veldig på det uten å egentlig si noe særlig. Full som jeg var, forsøkte jeg å få noe mer ut av ham (jeg var nok litt plagsom) - og han slang etterhvert ut at han "egentlig var homofil". Jeg fikk en følelse av at han sa det bare for å slippe å måtte forklare noe videre, men jeg lot det likevel ligge. For noen dager siden ringte han meg imidlertid, og lurte på om han kunne sove hos meg. Han kom til leiligheten min, men gjorde det klart at han bare var der for å sove. Da vi lå der i samme seng, og jeg nok en gang tok opp hva som hadde skjedd med oss, "innrømmet" han mine mistanker - "jeg er absolutt ikke homofil. Men nå skal vi sove. God natt, lille venn". Jeg er helt forvirret. Hva tror dere? Hva skal jeg gjøre? Noen som har liknende erfaringer? Anonymkode: 39f10...74e
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #2 Skrevet 13. november 2016 Umulig å si, men her havner du i omtrent samme situasjon enten han er det eller ikke. Er han homofil, er han ikke noe for deg som jente å satse på. Er han ikke homofil, så er virker han så ustabil at han heller ikke er noe å satse på. I beste fall er du tidsfordriv. Anonymkode: b9eda...c91 7
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #3 Skrevet 13. november 2016 Det er jo åpenbart at han ikke liker deg på den måten. Slutt å plage han med spørsmål om "hva som egentlig skjedde". Anonymkode: 970b0...fa6 1
Nordvesta Skrevet 15. november 2016 #4 Skrevet 15. november 2016 Tråden ryddet for avsporing og svar til dette Nordvesta, mod.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2016 #5 Skrevet 15. november 2016 Er nok ikke verre enn at dere møttes og han ikke følte kjemien var der. Og når du maste ville han bare ha fred fra deg... Hvor irriterende er det vel ikke om du møter en fyr som du egentlig ikke er så interessert i og han bombarderer deg med spørsmål... Anonymkode: fb265...232
Sykkelkopp Skrevet 15. november 2016 #6 Skrevet 15. november 2016 Når en mann må jobbe for aa faa en jente paa kroken kan han faa et uriktig bilde af hvor interessert han er. Vi vil ha det vi ikke kan faa. Mens du er uoppnaaelig fantaserer han om hvor bra det blir naar dere endelig blir sammen, saa fallhoyden er stor naar han finner ut at du bare er en vanlig jente som alle andre. Han er aapenbart ikke homofil, han er bare ikke interessert i deg lenger
AnonymBruker Skrevet 15. november 2016 #7 Skrevet 15. november 2016 På 13.11.2016 den 12.02, AnonymBruker skrev: Umulig å si, men her havner du i omtrent samme situasjon enten han er det eller ikke. Er han homofil, er han ikke noe for deg som jente å satse på. Er han ikke homofil, så er virker han så ustabil at han heller ikke er noe å satse på. I beste fall er du tidsfordriv. Anonymkode: b9eda...c91 Ustabil? Ok la oss snu på situasjonen. Ville hun vært ustabil om det hadde vært henne? Og ja, jeg har blitt spurt om jeg er homofil fordi jeg ikke var interessert i sex. Det er rett og slett surrealistisk. Ikke spørsmålet i seg selv, men at det er responsen på avvisning av tilnærmelser. Og siden jeg ikke er homofil, så må jeg være ustabil. TS: Han følte ikke kjemi. Anonymkode: ff058...87c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå