Gå til innhold

Hva skal en 18 mnd gammel jente ønske seg til jul ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leker har hun all Mass av. Så tenkte å ønske seg noe som er praktisk for henne. Noe man trenger. Tips ?  Er første barnet så litt usikker på hva man trenger fremover ? )har tenkt sengetøy, dyne og yttertøy. 

Anonymkode: 3e96a...9c0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger så små barn å ønske seg noe da? 

Skal hun ha ønskeliste lagt ut på nettet? 

Anonymkode: 1ff77...b6e

• Liker 3
Skrevet

Jeg kjøpte lekehus til å ha i hagen, fra ekstra leker :) det ville hun bli glad for og ha nytte av, og vår og sommer kommer fort :)

Anonymkode: ef3c6...e1b

• Liker 1
Skrevet

Supermykt ullundetøy pleier være vellykket. Forutsetter nå at barnet tåler ull. 

Anonymkode: 8b492...e27

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Trenger så små barn å ønske seg noe da? 

Skal hun ha ønskeliste lagt ut på nettet? 

Anonymkode: 1ff77...b6e

Det er jo smart å tenke ut litt ønsker, man får gaver til små barn fra familie og venner (i hvert fall er det min erfaring). Da er det jo greit at ikke "alt" er leker om hun har nok leker allerede.

Min er omtrent samme alder til jul, og han kan ikke si selv hva han ønsker seg. Det gøyeste blir vel uansett papiret med pyntebånd, og å leker med det. Så da er det kanskje like greit med litt praktiske ønsker fra mor.

Anonymkode: a3733...0fc

• Liker 2
Skrevet

Liten tursekk  Termos Ullundertøy Pop-uptelt til å ha inne på vinter og ute på sommer  puslespill, bøker etter interesse/alder. Plastelina, fine bilder til rommet hennes. Lite bord med stoler til. Lekekomfyr/-kjøkken. Gyngehest/-sau. Hverdagsklær.

• Liker 2
Skrevet

Noen leker, ulltøy, noe på sparekonto fra typ gudforeldre/besteforeldre? 

Anonymkode: 90512...633

Skrevet

Bøker. 

Anonymkode: 513c5...c8d

• Liker 1
Skrevet

Bøker og tegne- og malesaker.

Anonymkode: cd234...59d

• Liker 1
Skrevet

Hvis det ikke er noe spesielt dere trenger, så la folk finne på noe selv. Det er ofte en får ting en ikke ante at man trengte :-)

Anonymkode: 341be...358

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Leker har hun all Mass av. Så tenkte å ønske seg noe som er praktisk for henne. Noe man trenger. Tips ?  Er første barnet så litt usikker på hva man trenger fremover ? )har tenkt sengetøy, dyne og yttertøy. 

Anonymkode: 3e96a...9c0

Ullklær :hjerte:

Anonymkode: b7a88...b99

• Liker 1
Skrevet

Halvannet år. Barnet er halvannet år. Slutt å si 18 måneder 

Anonymkode: 66b36...31d

• Liker 2
Skrevet

Jeg ville ønsket hjemmestrikkede ullplagg dersom noen av giverne er glade i å strikke

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg ville ønsket hjemmestrikkede ullplagg dersom noen av giverne er glade i å strikke

feks ullbukse i ribbestrikk

Skrevet

Vår på 1,5 ønsker seg akebrett, ulltøy, fleeceklær, dyne, sengetøy, votter, tilskudd til ny seng.

Anonymkode: edba5...688

Skrevet

Lue med knytting. Små barn river av seg lua hele tiden, så da er det veldig greit om de faktisk kan knyttes. Enig med vedkommende som foreslo hjemmestrikkede plagg dersom noen av giverne kan strikke.

Hjemmestrikkede babysokker som faktisk sitter bra på foten; ikke alle gjør det. Små, søte pyntesokker som når opp til ankelen blir revet av med en gang, så lange tubesokker/twister socks er flott synes jeg

Anonymkode: ca765...5be

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...