Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem selger det? På nett eller i fysisk butikk.

De må se bra ut, tette fine grener. Innebygget belysning hadde heller ikke vært dumt, men ikke et krav.

Vis meg ditt falske tre og fortell hvor du kjøpte det, samt pris!

Anonymkode: d8501...12c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fineste koster ca 30 000 kr og oppover, og har nåler som er satt på for hånd.

Anonymkode: 40175...307

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

De fineste koster ca 30 000 kr og oppover, og har nåler som er satt på for hånd.

Anonymkode: 40175...307

OK, det er litt i overkant for meg. Setter grense på rundt 10 000,-.

TS

Skrevet

Vel, jeg ble imponert over realismen på mitt lille til noen hundre kroner fra biltema. Grunnen til at jeg valgte det, var at jeg hadde veldig dårlig råd, men å ha jul uten juletre bar uaktuelt av hensyn til ungen.

Det ser selvfølgelig ikke helt ekte ut, men det er definitivt fint spesielt med tanke på hvor billig det var.

Anonymkode: 26a07...77a

Skrevet

Mitt ble kjøpt på Plantasjen, utrolig fint og tett.

Skrevet
1 time siden, Pistasjnøtt skrev:

Dette har vi og! Nydelig! Og med forskjellige lysstyrke. Tett og bare realistiske nåler. Men her vi bor måtte man være medlem av kundeklubben for å få 30% ei helg. Mulig det er forskjell fra plass til plass, greit å være obs. Er gratis medlemskap da.

Skrevet
6 timer siden, melatonin skrev:

Dette har vi og! Nydelig! Og med forskjellige lysstyrke. Tett og bare realistiske nåler. Men her vi bor måtte man være medlem av kundeklubben for å få 30% ei helg. Mulig det er forskjell fra plass til plass, greit å være obs. Er gratis medlemskap da.

Ja det måtte man her også, men meldte meg bare inn rett før kjøp. :)

Skrevet
På 14.11.2016 den 7.40, Sisti skrev:

Ja det måtte man her også, men meldte meg bare inn rett før kjøp. :)

Samme her :) Lurer på om de har samme tilbud i år. En i fanilien er veldig interessert i å kjøpe samme etter de så vårt.

Skrevet
12 minutter siden, Sjela skrev:

Samme her :) Lurer på om de har samme tilbud i år. En i fanilien er veldig interessert i å kjøpe samme etter de så vårt.

De har tilbudet denne helgen! 

Skrevet
1 time siden, Sisti skrev:

De har tilbudet denne helgen! 

Supert! Da skal jeg gi en heads up😄

Skrevet

Vi har Dette. Det ser fantastisk ut. Gleder oss til å ta det frem! 

Skrevet

Det ble et fint tre fra Hageland, veldig fornøyd! Tror det vil vare i mange mange år! Takk for tips!

TS

IMG_3151.JPG

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...