Gå til innhold

Kjøpt feil farsdagsgave til pappa.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mamma ba meg kjøpe farsdagsgave til pappa i går. Han ønsker seg ull undertøy slik at han ikke fryser når han er ute med lillebror. Jeg kjøpte noe på butikken og nå som jeg skal pakke inn står det superundertøy og ikke ull undertøy. Jeg har kjøpt feil. Har ikke gitt han enda. Hva er forskjellen på disse to?  Jeg er så lei meg ;( 

Anonymkode: a02f2...7e1

Videoannonse
Annonse
Gjest Magnifiq
Skrevet

Det går så fint! Superundertøy holder han også varm 😊

Skrevet

Gi han det også kan du be han bytte det hvis han heller vil ha ull😊😊

Anonymkode: bf256...ec9

• Liker 1
Skrevet

Superundertøy er topp. 

Det er litt annen bruk, men kanskje vel så anvendelig. 

Fint på de dagene det ikke er veldig kaldt. Og når man skal være vekselvis ute og inne. 

• Liker 2
Skrevet

Han blir helt sikkert glad for det :)

• Liker 1
Skrevet

For meg er superundertøy og ullundertøy det samme, bare ulike ord. Det meste superundertøy er jo laga av ull. 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Rainbow skrev:

For meg er superundertøy og ullundertøy det samme, bare ulike ord. Det meste superundertøy er jo laga av ull. 

Det meste superundertøy er laget av syntetiske materialer

Anonymkode: 0bfeb...583

• Liker 3
Skrevet

superundertøy er egentlig nesten mer anvendelig... ull er ment for rolige forhold, mens superundertøy er mer designert for å transportere svette bort. ull er varmest, men transporterer ikke fuktighet i samme grad.
 det er jo helt perfekt å ha begge deler da, :) så kan man velge etter aktivitetsnivå :)

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, Rainbow skrev:

Haha, oi.. 

Men superundertøy fungerer veldig bra det også, er billigere, men jeg foretrekker ullundertøy pga stoffet.

Anonymkode: 85dc6...d89

• Liker 1
Skrevet

Kan du ikke gi han ullundertøy til jul, så har han begge deler?

På sparkjøp.no har de billig ullundertøy i 100% merinoull i super kvalitet :)

Anonymkode: 0bfeb...583

• Liker 1
Skrevet

Oj, faktisk! :fnise: Spurte kjæresten etter å ha posta og fikk da vite at det faktisk er forskjell. Har alltid trodd det var synonymer, og det er det tydeligvis flere som gjør, siden jeg ved å ønske meg superundertøy alltid har fått det som tydeligvis heter ullundertøy. Så om ikke det er helt riktig er det kanskje det på folkemunne? 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...