AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #1 Skrevet 13. november 2016 Jeg er ikke ei sånn dame som noen snur seg etter på gata. Jeg er nokså tjukk, bruker L/XL i klær og har et ganske middels ansikt, ikke stygg, ikke pen. Jeg får sjelden noe særlig oppmerksomhet fra menn, og gjør jeg det er det stort sett fra noen 20-30 år eldre som er gift. Med andre ord ikke noen jeg synes er noe interessante. Jeg er egentlig ganske god til å prate med folk, har mange venner, og de sier jeg er morsom og omsorgsfull. Av og til prøver jeg å få kontakt med menn jeg synes virker hyggelige, men jeg er så dårlig til å flørte. Jeg vet ikke helt hvordan man gjør det også er det tryggere å være vennskapelig, for da virker det i hvert fall ikke som at jeg er innbilsk... Men det fører jo til at det aldri skjer noe, for det er ingen som prøver seg på meg (såvidt jeg vet). Så det jeg lurer på er om dere menn her helst vil slippe oppmerksomhet fra tjukke damer så dere slipper å avvise dem eller skal jeg bare la det stå til og håpe at personligheten redder meg? (Jeg er interessert i forhold, ikke bare sex) Anonymkode: 2ad8c...12b
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #2 Skrevet 13. november 2016 Klart duskal la det stå til! Hvordan skal du ellers finne deg noen? Menn liker damer med guts, sjarm og humør og det er dét du viser frem, ikke vekta di. Jeg har ei venninne som er litt som du beskriver og hun sjarmerer alle på sin vei og har aldri hatt problemer med å finne menn. Vis at du er så mye mer enn vekta di, jente! Anonymkode: 2c339...08e 4
Gjest Coolaid Skrevet 13. november 2016 #3 Skrevet 13. november 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke ei sånn dame som noen snur seg etter på gata. Jeg er nokså tjukk, bruker L/XL i klær og har et ganske middels ansikt, ikke stygg, ikke pen. Jeg får sjelden noe særlig oppmerksomhet fra menn, og gjør jeg det er det stort sett fra noen 20-30 år eldre som er gift. Med andre ord ikke noen jeg synes er noe interessante. Jeg er egentlig ganske god til å prate med folk, har mange venner, og de sier jeg er morsom og omsorgsfull. Av og til prøver jeg å få kontakt med menn jeg synes virker hyggelige, men jeg er så dårlig til å flørte. Jeg vet ikke helt hvordan man gjør det også er det tryggere å være vennskapelig, for da virker det i hvert fall ikke som at jeg er innbilsk... Men det fører jo til at det aldri skjer noe, for det er ingen som prøver seg på meg (såvidt jeg vet). Så det jeg lurer på er om dere menn her helst vil slippe oppmerksomhet fra tjukke damer så dere slipper å avvise dem eller skal jeg bare la det stå til og håpe at personligheten redder meg? (Jeg er interessert i forhold, ikke bare sex) Anonymkode: 2ad8c...12b Du høres ut som en kvinne jeg absolutt ville date dersom jeg var ute etter å treffe noen. Og så er det sånn at dere kvinner spesielt er utrolig kritisk til egen kropp og utseende. Sannheten er at dere har ingen mulighet for å vite hva jeg tenker eller blir tiltrukket av når jeg ser deg på gaten, i butikken eller snakker med deg i en eller annen sammenheng. Du trenger heller ikke poengtere (slik jeg tolker det) at du ikke bare er interessert i sex, som om det var en noe gale med, eller at du ikke fortjener at noen tenner på deg, Du skal selvfølgelig ikke være redd for å være innbilsk. Sannheten er at menn tenner på kvinner utstråler seksualitet og ikke skammer seg over det. Det er en holdning og selvsikkerhet som ikke har noe som helst med kroppsstørrelse å gjøre. Jeg liker oppmerksomhet fra kvinner. Det faktum er ikke forbeholdet kvinner med en spesiell kroppsstørrelse, farge eller form. (Og når sant skal sies, noen av de deiligste kvinnene jeg kjenner er av den formfulle og litt "større" typen.) Du skal selvfølgelig "la det stå til" !
petterm Skrevet 13. november 2016 #4 Skrevet 13. november 2016 Har du noen gang møtt noen på din "størrelse" som er i et forhold? Sannsynligvis. For det første så undervurderer mange de fleste jenter sin egen kropp. For det andre har folk heldigvis forskjellige preferanser. Det finnes helt sikkert mange som synes du er nydelig som du er! Husk: Den som intet våger intet vinner. Vet heller ikke om man nødvendigvis må aktivt avvise folk som viser en oppmerksomhet? Det holder vel at man ikke følger opp de man ikke er interessert i? Dessuten er det mange forhold som starter med vennskap. Det går an å prøve å utvikle venn til kjæreste når man finner ut at man trives i lag.
annebanane Skrevet 13. november 2016 #5 Skrevet 13. november 2016 (endret) .. Endret 15. oktober 2022 av annebanane
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #6 Skrevet 13. november 2016 Takk for svar. Jeg ser jo at damer som har kroppsfasong som meg finner menn som liker dem, men jeg er den tjukkeste i min omgangskrets, så jeg kjenner egentlig ikke noen. Grunnen til at jeg presiserte at jeg vil ha et forhold, ikke bare sex, er at jeg vet at noen menn kan synes det er helt greit å ligge med ei tjukk dame bare ingen får vite om det. Har opplevd en sånn situasjon, det ble riktignok ikke sagt direkte, men det var påfallende hvordan vi helst ikke skulle risikere å treffe noen han kjente. Et av problemene mine hvis jeg prøver å ta kontakt med en jeg synes virker interessant er at jeg føler meg egoistisk. Jeg vet hvor ubehagelig jeg synes det er når 50-60 åringer gir meg oppmerksomhet jeg ikke vil ha, og jeg vil helst ikke utsette noen for det samme. Jeg vet at jeg nok er min egen verste kritiker, men samtidig ser jeg jo at venninner og søstra mi er misfornøyde med sine kropper som er mye slankere enn min og da er det ikke så lett å tro på at de ikke synes at jeg ser helt forferdelig ut. Anonymkode: 2ad8c...12b
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #7 Skrevet 13. november 2016 Du kan selvsagt prøve å sjekke opp menn selv, men sjansen for avvisning er jo betraktelig større. Hvis det er greit for deg er det jo greit, men jeg tenker det kan bli demotiverende over tid. Det kan også øke sjansene for at du blir brukt for sex - menn vet jo at det skal litt til før kvinner prøver seg på dem, og er en kvinne faktisk interessert nok til å ta kontakt med en mann som ikke har tatt kontakt med henne, så ligger sex mest sannsynlig i kortene. Det blir litt "hvorfor ikke?". Anonymkode: d7409...b2b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå