AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #1 Skrevet 13. november 2016 Hva er egentlig nesebro? Har trodd det har vært skrivefeil, og at noen har ment nesebor, for når jeg googler finner jeg veldig lite. Kan noen forklare hva nesebro er??? Er det bredda på nesen? Altså på en måte tippen? Anonymkode: bcf5f...df0
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #2 Skrevet 13. november 2016 området mellom tippen og pannen Anonymkode: c2509...2e7
Pringle Skrevet 13. november 2016 #3 Skrevet 13. november 2016 Hadde aldri hørt om det før. Når jeg googler, ser det ut til at det er den delen av brilleinnfatningen som holder glassene sammen. Bro, bro brille - jeg trodde det bare var en barnesang. Jaggu lærte man noe nytt i dag også!
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #4 Skrevet 13. november 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: området mellom tippen og pannen Anonymkode: c2509...2e7 Hmm sa meg ikke så mye? 🤔 Er liksom det man ser fra siden av fjeset av nesen? Og nesebro er vel det som kan se ut som en hoppbakke eller noe? Anonymkode: bcf5f...df0
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #5 Skrevet 13. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hmm sa meg ikke så mye? 🤔 Er liksom det man ser fra siden av fjeset av nesen? Og nesebro er vel det som kan se ut som en hoppbakke eller noe? Anonymkode: bcf5f...df0 Eller at det eventuelt er på en måte neseryggen? Anonymkode: bcf5f...df0
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #6 Skrevet 13. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hmm sa meg ikke så mye? 🤔 Er liksom det man ser fra siden av fjeset av nesen? Og nesebro er vel det som kan se ut som en hoppbakke eller noe? Anonymkode: bcf5f...df0 Nei ok, da vet jeg ikke hvordan jeg skal forklare det til deg. https://www.google.no/search?client=safari&rls=en&q=nose+bridge&ie=UTF-8&oe=UTF-8&gfe_rd=cr&ei=q20oWL2sLcSq8wfA1pOACw&gws_rd=ssl Anonymkode: c2509...2e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå