Entella Skrevet 25. november 2004 #1 Del Skrevet 25. november 2004 Jeg lurer på hvilken type gutter som tenner deg, og hvilken type gutter som ikke tenner deg. Hva synes du er romantisk? Personlig liker jeg best gutter som ikke snakker for høyt eller for mye, og som generelt har en helt grei oppførsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 25. november 2004 #2 Del Skrevet 25. november 2004 Liker mange forskjellige jeg. Så lenge de ser ok ut, oppfører seg bra, har humor og selvirono så er det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 25. november 2004 #3 Del Skrevet 25. november 2004 Jeg liker litt ville fyrer, fordi jeg er litt vill selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 25. november 2004 #4 Del Skrevet 25. november 2004 Jeg liker litt ville fyrer' date= fordi jeg er litt vill selv. neida skal ikke være slem jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 25. november 2004 #5 Del Skrevet 25. november 2004 Og hva vet du egentlig om det, liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. november 2004 #6 Del Skrevet 26. november 2004 Liker mange forskjellige jeg. Så lenge de ser ok ut, oppfører seg bra, har humor og selvirono så er det bra! Enig. 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. november 2004 #7 Del Skrevet 27. november 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. november 2004 #8 Del Skrevet 27. november 2004 Gutter som kan bevege seg (danse) Hehe.... Liker helt greie gutter jeg,..som er vittige og selvstendige. Gutter som kan å snakke for seg, og som går hjem selv fra fest....Skrytete gutter er turn-off,... Parfyme er turn-on! Jeg er ikke noen romantiker, og får panikk når romantiske fyrer prøver seg... Roser f.eks er ikke min ting, jeg liker ikke blomster. Heldigvis har jeg sambo, så jeg slipper å tenke på dating osv,...*pjuh* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saga Skrevet 27. november 2004 #9 Del Skrevet 27. november 2004 Jeg liker sjarmerende gutter, med søte øyne! Øynene teller mye! Scott i Hotel Cæsar. Liker ikke sånne typisk søte mannfolk, de må ha et særpreget ansikt om det er det jeg skal falle for. Liker ikke bad-boys, eller slike som skal yppe seg. Snille mannfolk er et must. Dårlig selvtillit er turn-off, men man kan jo bli lurt og tro at det er en del av snillheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 27. november 2004 #10 Del Skrevet 27. november 2004 Jeg syns det er vanskelig å si akkurat HVA som gjør at jeg tenner på en fyr, det kan være så forskjellig... Det eneste som med 100% sikerhet avtenner er korte og tykke fingre. DET klarer jeg bare ikke og det hjelper det lite om resten av fyren ser ut som guds gave til kvinnene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saga Skrevet 27. november 2004 #11 Del Skrevet 27. november 2004 Tenner spiller også en rolle.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå