Gå til innhold

Opphisselse?

Entella

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvilken type gutter som tenner deg, og hvilken type gutter som ikke tenner deg.

Hva synes du er romantisk?

Personlig liker jeg best gutter som ikke snakker for høyt eller for mye, og som generelt har en helt grei oppførsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gutter som kan bevege seg (danse) :sikle:

Hehe....

Liker helt greie gutter jeg,..som er vittige og selvstendige. Gutter som kan å snakke for seg, og som går hjem selv fra fest....Skrytete gutter er turn-off,...

Parfyme er turn-on!

Jeg er ikke noen romantiker, og får panikk når romantiske fyrer prøver seg... :flau:

Roser f.eks er ikke min ting, jeg liker ikke blomster.

Heldigvis har jeg sambo, så jeg slipper å tenke på dating osv,...*pjuh*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker sjarmerende gutter, med søte øyne! Øynene teller mye! Scott i Hotel Cæsar.

Liker ikke sånne typisk søte mannfolk, de må ha et særpreget ansikt om det er det jeg skal falle for.

Liker ikke bad-boys, eller slike som skal yppe seg. Snille mannfolk er et must. Dårlig selvtillit er turn-off, men man kan jo bli lurt og tro at det er en del av snillheten. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er vanskelig å si akkurat HVA som gjør at jeg tenner på en fyr, det kan være så forskjellig...

Det eneste som med 100% sikerhet avtenner er korte og tykke fingre. DET klarer jeg bare ikke og det hjelper det lite om resten av fyren ser ut som guds gave til kvinnene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...