Blomkvist Skrevet 16. november 2016 Forfatter #21 Del Skrevet 16. november 2016 14 timer siden, Smukka91 skrev: Takk😊 har bare 15 uker igjen til termin nå! Jeg sluttet på pillen i august i fjor, og var så inne til gynekologen mars i år pga syklusen ble lengre og lengre. Brukte eggløsningstester, men fikk aldri skikkelig utslag på de. Var vel prøver i 10pp før jenten satt. Var veldig tungt når det stod på, men prøv å se positivt på det. Jeg har ikke hatt noen aborter før jeg ble gravid, så er heldig. Ønsker deg masse lykke til😊😊 Tusen takk for svar ❤️ Jeg krysser alt jeg har for at vi får en 2017 baby 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #22 Del Skrevet 19. november 2016 Noen av dere som ble unormalt trøtt av dobbel dose? Jeg sliter med å holde øyene åpne og om å konsentrere meg om dagen. Går dette bort etter siste tabl? Anonymkode: eef3d...7a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ayanëar Skrevet 20. september 2017 #23 Del Skrevet 20. september 2017 På 16.11.2016 den 14.05, Smukka91 skrev: Stresset mye selv når vi var prøvere, så forstår det godt 😊 metformin hjelper på å stabilisere blodsukkeret som igjen påvirker eggløsning Jeg fikk beskjed idag at metformin kun brukes der det er mye mannlige hormoner. Og fikk femar/letrozol jeg skal begynne med i neste syklus. 😊 Håper alt har gått bra med dere alle, og at mange små spirer har kommet til 😊 Håper vi får den perfekte julegave, i form av to streker, i år 😊💖 Men vi regner med å bli gravid iløpet av 1års tid, enten ved hjelp av letrozol eller ivf etter jul. Krysser fingrene for en relativt kort reise, da vi har venta i mange år allerede. Og vi blir jo ikke yngre.. 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #24 Del Skrevet 20. september 2017 Jeg går på Letrozol, og har det rimelig kjipt i 4 dager. Trøtt, uvel og gretten til tusen. Nå sist runde slet jeg også med leddsmerter (men det kan ha vært fordi jeg har hatt feber også). Men det funker på å få eggløsning hos meg, så vidt jeg vet. Trøttheten og sånt har som regel gitt seg kort tid etter at jeg har tatt siste tablett. Lykke til! Anonymkode: d2938...567 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ayanëar Skrevet 20. september 2017 #25 Del Skrevet 20. september 2017 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg går på Letrozol, og har det rimelig kjipt i 4 dager. Trøtt, uvel og gretten til tusen. Nå sist runde slet jeg også med leddsmerter (men det kan ha vært fordi jeg har hatt feber også). Men det funker på å få eggløsning hos meg, så vidt jeg vet. Trøttheten og sånt har som regel gitt seg kort tid etter at jeg har tatt siste tablett. Lykke til! Anonymkode: d2938...567 Jeg lo litt innvendig da mannen sa at "det skal jeg takle fint", da legen sa at man kan bli ekstra humørsyk 😅 Jeg er ganske ille til vanlig, så jeg er spent. Men hjelper å være forberedt. Får passe på å ha både sjokkis, gode filmer og være litt ekstra snill med meg selv med egenpleie når det røyner som værst. Har du gått på det lenge? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Somnium Skrevet 20. september 2017 #26 Del Skrevet 20. september 2017 På 19.11.2016 den 11.14, AnonymBruker skrev: Noen av dere som ble unormalt trøtt av dobbel dose? Jeg sliter med å holde øyene åpne og om å konsentrere meg om dagen. Går dette bort etter siste tabl? Anonymkode: eef3d...7a8 Jeg var ekstremt trøtt! Sov litt etter middag og levde ellers som normalt med trening og jobb. Det var slitsomt, men gikk over da jeg sluttet med tablettene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2017 #27 Del Skrevet 21. september 2017 11 timer siden, Ayanëar skrev: Jeg lo litt innvendig da mannen sa at "det skal jeg takle fint", da legen sa at man kan bli ekstra humørsyk 😅 Jeg er ganske ille til vanlig, så jeg er spent. Men hjelper å være forberedt. Får passe på å ha både sjokkis, gode filmer og være litt ekstra snill med meg selv med egenpleie når det røyner som værst. Har du gått på det lenge? 😊 Var akkurat ferdig med 5. runde/syklus. Fikk beskjed om å prøve et halvt år på Letrozol, ellers blir det IVF. Anonymkode: d2938...567 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sleppooooo Skrevet 18. juli 2022 #28 Del Skrevet 18. juli 2022 (endret) Kjøp Letrozol - https://topeuro-shop.com Første kur med letrozol gav meg el på cd24, og jeg ble gravid Endret 1. august 2022 av sleppooooo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ayanëar Skrevet 18. juli 2022 #29 Del Skrevet 18. juli 2022 En liten oppdatering herfra: Spiren satt sommeren 2019 (etter 2 år ca på Letrozol). Vi tok en aktiv pause fra prøving, og vips satt spira. Det ble et kort svangerskap, gutten kom i uke 27. langt opphold på nyfødtintensiv osv, med endel komplikasjoner, men nå er gullet 2,5år og full fres dagen lang. Jeg er glad jeg holdt ut humørsvingninger og opp og nedturer, for oss gikk det bra til slutt, etter 7års prøving! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå