h1996 Skrevet 12. november 2016 #1 Skrevet 12. november 2016 Hei! jeg er en 20 år gammel jente, jeg har aldri vært i et seriøst forhold før. jeg har perioder der jeg hyppig kan gå på date, flørte litt og ha det gøy men etter det trekker jeg meg som regel unna. jeg tror derfor jeg sliter med å tilknytte meg og åpne meg, samtidig vil jeg gjerne ha en kjæreste snart da nesten alle vennene mine har det. jeg vet at et av problemene er at jeg sliter med angst. jeg tror ikke det hadde vært et stort problem i et potensielt forhold, problemet er bare å åpne seg om det. hvor tidlig inn i datingen kan man snakke om sånne ting? for at jeg ikke skal føle mye press vet jeg at jeg må få det ut bordet relativt tidlig, men jeg vil jo ikke skremme han vekk ved å åpne meg for fort. noen som har noen tips eller lignende problemer?
Gjest Nordavinden Skrevet 13. november 2016 #2 Skrevet 13. november 2016 Det var vanskelig å svare på. Og skjønner at du lurer på når det kan passe å fortelle det. Jeg tenker at det kan være lurt å vente til du ser om dere liker hverandre, og det ser ut som om dere blir mer kjent. Jeg tenker det er viktig at han får bli kjent med de andre sidene ved deg først, sånn at han får mulighet til å forelske seg i andre ting. Angsten kan du fortelle om etter hvert hvis du kjenner at du liker ham og føler du kan stole på ham med å betro ham det. Kanskje er det litt godt for deg at han ikke vet det helt i starten - for din egen del. At du selv kan identifisere deg med andre sider av deg selv, og oppleve at han liker det. Hvis du får angst i en situasjon dere er i, kan du jo kommentere at du blir litt stressa av sånn og sånn, og se hvordan han reagerer. Tenker det er lurt å føle seg frem for hvordan han vil reagere - så finner du snart ut om han er den riktige å bli mer kjent med. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå