lokmeister2016 Skrevet 12. november 2016 #1 Skrevet 12. november 2016 flere her som merker fullmånen eller? sover skjelden nå rundt fullmåne, sier til mannen de er fullmåne galskapen igjen nå når vi sliter me søvn xD flere som har oplevd det??
stan Skrevet 13. november 2016 #2 Skrevet 13. november 2016 Du er vel litt lycantrop du da. Når jeg var ungen så lyste bestandig fullmånen inn gjennom en glippe mellom vinduet og gardina, og ned på puta mi. Lyset var så sterkt at jeg våknet av det. Følg med på fullmånen på mandag, det er den største på drøyt 60 år.
Gladius Veritatis Skrevet 13. november 2016 #3 Skrevet 13. november 2016 superfullmånen er eit teikn på at vi lever i dei siste tider. det skal skje teikn i sol og måne før Herrens dag.
lokmeister2016 Skrevet 13. november 2016 Forfatter #4 Skrevet 13. november 2016 hehe jaa !! jeg vet du bibel siteren over her, mistenker trump er i profetiene, i tileg har vi blod månen og solformørkelse profetert, fisker dør , dyr dør!! de er mye som i noas dager, hor, utroskap, ulydige barn, mye piss, blasfemiske paver, som ber folk be for han ikke gud, kirken bruker masse penger på materalisme, mye piss hehe siste dager ja , og himmelen er blod rød, noen som har sett dette??
lokmeister2016 Skrevet 13. november 2016 Forfatter #5 Skrevet 13. november 2016 eller rød aktig noen ganger !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå