AnonymBruker Skrevet 12. november 2016 #1 Skrevet 12. november 2016 Jeg er mann. Vi menn vet at dersom man "glemmer" venninna til den man er interessert i, så kan denne venninna fort spolere hele greia. Jeg var denne "venninna" i kveld, og det føltes egentlig ganske godt. Jeg er vant til å bli dårlig behandlet av damer, i de fleste settinger. Så vant til det at det ikke er noe stort nederlag lenger, men hvis jeg merker at jeg har en viss makt overfor kvinner i en situasjon, så benytter jeg den muligheten til å fucke opp litt. Vi var ar to menn og to damer ved et bord (de kom til bordet vårt da han var på do og jeg satt der alene). Ingen av dem virket særlig ålreite (hvordan man oppfører seg når man treffer nye mennesker), men hun ene var verre enn hun andre. Så jeg bestemte meg for å gi hun verste null oppmerksomhet, og bare joina samtalen til kompisen min og hun andre. Det gikk helt fint, ikke unaturlig eller veldig feil på noen måte (men føltes kanskje som at jeg saboterte litt for dem ved å ikke bare la dem være helt i fred). Hun verste bare satt der helt lost, men hun gjorde et par forsøk på å joine samtalen. Ga meg en god følelse. Så bestemte jeg meg bare for å dra hjem ganske tidlig, i visshet om at da stikker trolig kompisen min også. Og det var det som skjedde. Fikk en melding fra ham rett etterpå om at hun som han snakket med ville ha en lang klem og greier da han gikk. Skal ikke se bort ifra at hun så på meg som en slik venninne som spolerer. Ikke noe stort tap for ham. Han har andre damer å treffe, så han er ikke sinna på meg eller noe. Kanskje de opptrer litt annerledes neste gang de treffer menn på byen. For eksempel ved at man begge er hyggelige, man sørger for at alle er happy osv (så ingen saboterer). Litt interessant av vi var så teite når alle er over 30. Anonymkode: 38f69...714 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2016 #2 Skrevet 12. november 2016 Leit å høre at du er vant til å bli behandlet dårlig av damer😐😐 hvordan oppførte de damene her seg? Har du eksempler? Anonymkode: e6441...786
AnonymBruker Skrevet 12. november 2016 #3 Skrevet 12. november 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Leit å høre at du er vant til å bli behandlet dårlig av damer😐😐 hvordan oppførte de damene her seg? Har du eksempler? Anonymkode: e6441...786 De trodde at jeg er mye yngre enn det som er tilfelle, og da falt tydeligvis min verdi til ca null. Hvis det ikke bare var det at jeg ikke er kjekk nok da, det er også en mulighet. Jeg var på sett og vis bare luft, men samtidig kunne de ikke ignorere meg for mye, for da ville jo kompisen min tenkt sitt om det. Virket som at hun verste helst ville slippe å hilse på meg, men at hun følte seg litt tvunget til det. Jeg rakk ut hånda, og alle skulle liksom hilse på alle. Jeg mener ikke at de skal flørte med meg eller vise interesse på den måten, men det handler om å være litt blid, ha det fint sammen ved bordet osv. Anonymkode: 38f69...714 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #5 Skrevet 13. november 2016 Jeg syntes synd på deg. Fordi du tror du kommer noen vei med å være et rævhull. Stakkars livet ditt. Anonymkode: 605ae...0c6 3
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #6 Skrevet 13. november 2016 Hva f*** leste jeg nå? Anonymkode: eca7c...286 8
OppNedPåAlt Skrevet 13. november 2016 #7 Skrevet 13. november 2016 Synes du oppfører deg teit mot kompisen din bare for å føle du har makt over damer. 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #8 Skrevet 13. november 2016 Dette minner meg om Michael Scott og Todd Packer fra The Office (der du er Michael). Anonymkode: ed570...177 1
Zouk Skrevet 13. november 2016 #9 Skrevet 13. november 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje de opptrer litt annerledes neste gang de treffer menn på byen. Kanskje du opptrer litt annerledes neste gang du treffer damer på byen. 6
meeeg9 Skrevet 13. november 2016 #10 Skrevet 13. november 2016 Enig med Zouk, er ikke alle som er teite, det er bare du som var teit 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #11 Skrevet 13. november 2016 Gjeesp her var det tragisk, gitt. Man treffer kjipe damer og menn rett som det er. So what? Du kan ikke styre andre mennesker, du kan ikke bestemme hvordan folk oppfører seg. Selv om du tenker at folk skal oppføre seg sånn og sånn for at du synes det er best, er det ikke slik at alle er på samme ståsted som deg. Du var den tragiske her som ville styre alt sammen mellom dere alle med den barnslige sårede stoltheten din og trangen til å redde stolthet via "lærepenge" som som regel bare går ut over deg selv. Anonymkode: 47740...e07 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #12 Skrevet 13. november 2016 2 timer siden, Zouk skrev: Kanskje du opptrer litt annerledes neste gang du treffer damer på byen. Nei? Ingenting fra denne situasjonen som tilsier at jeg må endre på noe. Anonymkode: 38f69...714
Gjest PseudonymBruker Skrevet 13. november 2016 #13 Skrevet 13. november 2016 (endret) 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje de opptrer litt annerledes neste gang de treffer menn på byen. For eksempel ved at man begge er hyggelige, man sørger for at alle er happy osv (så ingen saboterer). Jeg kan nesten garantere deg at de ikke "lærte" noe av måten du oppførte deg på. Det eneste de sitter igjen med av inntrykk er inntrykket av at du oppførte deg som en idiot. Jeg skjønner at du ble fornærmet, det er ikke noe gøy å bli behandlet som luft. Men dette kan du jo snu til noe positivt, ha det litt gøy på egne vegne uten at du saboterer for kompisen din og dama som var interessert. Du sitter altså tvers overfor ei dame som kun sitter der fordi hun er wing-woman for venninna si. Utfordring: få henne til å like deg, om ikke annet så for treningens skyld. Du har ingenting å tape på det. Nedsettende kommentarer til andre her inne synes jeg du skal spare deg for. Endret 13. november 2016 av PseudonymBruker
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #14 Skrevet 13. november 2016 Hvorfor skulle hun se på deg som en slik venninne som spolerer alt om du er mann? Anonymkode: 99859...d0f 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #15 Skrevet 13. november 2016 "Venninna som spolerer" dvs. norsk for cockblocker, er en illusjon menn har skapt seg - litt på linje med "friendzone". Det er et fenomen de mener skal forklare situasjonen når det ikke funker med en jente. Sannheten er at når en jente virkelig er tent på en, så går venninnenes mening (sammen med sunn fornuft) rett ut av vindu. Du ser jo det selv i denne situasjonen også - kameraten din kan lett finne en annen jente, og det er jo hovedårsaken til at det ikke ble noe mer her. Ikke at den bitre "blir-det-ikke-noe-på-meg-så-ikke-på-deg-heller"-kameraten hans dro tidlig for å forhindre det hele. Ingen tapte noe særlig her. Anonymkode: ed570...177 4
Kragebein Skrevet 13. november 2016 #16 Skrevet 13. november 2016 Tråden er ryddet for avsporinger og personangrep. Kragebein, mod
Gjest ti10 Skrevet 13. november 2016 #17 Skrevet 13. november 2016 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er mann. Vi menn vet at dersom man "glemmer" venninna til den man er interessert i, så kan denne venninna fort spolere hele greia. Jeg var denne "venninna" i kveld, og det føltes egentlig ganske godt. Jeg er vant til å bli dårlig behandlet av damer, i de fleste settinger. Så vant til det at det ikke er noe stort nederlag lenger, men hvis jeg merker at jeg har en viss makt overfor kvinner i en situasjon, så benytter jeg den muligheten til å fucke opp litt. Vi var ar to menn og to damer ved et bord (de kom til bordet vårt da han var på do og jeg satt der alene). Ingen av dem virket særlig ålreite (hvordan man oppfører seg når man treffer nye mennesker), men hun ene var verre enn hun andre. Så jeg bestemte meg for å gi hun verste null oppmerksomhet, og bare joina samtalen til kompisen min og hun andre. Det gikk helt fint, ikke unaturlig eller veldig feil på noen måte (men føltes kanskje som at jeg saboterte litt for dem ved å ikke bare la dem være helt i fred). Hun verste bare satt der helt lost, men hun gjorde et par forsøk på å joine samtalen. Ga meg en god følelse. Så bestemte jeg meg bare for å dra hjem ganske tidlig, i visshet om at da stikker trolig kompisen min også. Og det var det som skjedde. Fikk en melding fra ham rett etterpå om at hun som han snakket med ville ha en lang klem og greier da han gikk. Skal ikke se bort ifra at hun så på meg som en slik venninne som spolerer. Ikke noe stort tap for ham. Han har andre damer å treffe, så han er ikke sinna på meg eller noe. Kanskje de opptrer litt annerledes neste gang de treffer menn på byen. For eksempel ved at man begge er hyggelige, man sørger for at alle er happy osv (så ingen saboterer). Litt interessant av vi var så teite når alle er over 30. Anonymkode: 38f69...714 Synes det virker rart at de kommer bort til bordet når du sitter der alene og så oppfører seg dårlig mot deg. Du kan ikke ha misforstått noe?
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #18 Skrevet 13. november 2016 3 timer siden, ti10 skrev: Synes det virker rart at de kommer bort til bordet når du sitter der alene og så oppfører seg dårlig mot deg. Du kan ikke ha misforstått noe? De kan ha satt seg der fordi det ikke var så mange ledige bord. Jeg hadde ikke oversikt over det. Jeg mener uansett at de oppførte seg veldig merkelig. Og til deg som mener at jeg burde "trent" på hun ene dama, så var det helt uaktuelt. Jeg ville bare at hun skulle sitte der for seg selv og være utenfor. Anonymkode: 38f69...714
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #19 Skrevet 13. november 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skulle hun se på deg som en slik venninne som spolerer alt om du er mann? Anonymkode: 99859...d0f Er du seriøs? Vet ikke dere damer at denne venninne-spoleringa er en greie? Isåfall bør det være lett å overføre dette til en mann, som i dette tilfellet var meg. Anonymkode: 38f69...714
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #20 Skrevet 13. november 2016 Altså hvis dere vet at dette er en greie, bør dere skjønne at menn kan spolere på samme måten. Anonymkode: 38f69...714
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå