AnonymBruker Skrevet 12. november 2016 #1 Skrevet 12. november 2016 Jeg er i gang med å gå ned i vekt, teller kalorier og holder meg innenfor det jeg skal. Det fungerer og jeg har gått ned nesten 4 kg på ca en måned. Men jeg har ikke kuttet ut noen matsorter, men spiser mindre av potet, ris, pasta og brød. Spiser ikke sukker bortsett fra frukt og pittelitt honning. Jeg er utålmodig og lurer på om vekten vil gå raskere ned om jeg kutter karboene enda mer? Eller er dette ikke lurt? Skal ned 12-13 kg til. Anonymkode: fd281...15b
AnonymBruker Skrevet 12. november 2016 #2 Skrevet 12. november 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er i gang med å gå ned i vekt, teller kalorier og holder meg innenfor det jeg skal. Det fungerer og jeg har gått ned nesten 4 kg på ca en måned. Men jeg har ikke kuttet ut noen matsorter, men spiser mindre av potet, ris, pasta og brød. Spiser ikke sukker bortsett fra frukt og pittelitt honning. Jeg er utålmodig og lurer på om vekten vil gå raskere ned om jeg kutter karboene enda mer? Eller er dette ikke lurt? Skal ned 12-13 kg til. Anonymkode: fd281...15b 1 kg i uka er nok... ellers vil du legge på deg igjen, mest sannsynlig. Lavkarbo er en livsstil, ikke diett. Vil du spise karbo etter slankekur bør du fortsette med det du gjør nå. Anonymkode: 14e43...4e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå