Gå til innhold

Erfaring med vekttap- vil det hjelpe å prøve ren lavkarbo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i gang med å gå ned i vekt, teller kalorier og holder meg innenfor det jeg skal. Det fungerer og jeg har gått ned nesten 4 kg på ca en måned. Men jeg har ikke kuttet ut noen matsorter, men spiser mindre av potet, ris, pasta og brød. Spiser ikke sukker bortsett fra frukt og pittelitt honning. Jeg er utålmodig og lurer på om vekten vil gå raskere ned om jeg kutter karboene enda mer? Eller er dette ikke lurt? Skal ned 12-13 kg til.

Anonymkode: fd281...15b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er i gang med å gå ned i vekt, teller kalorier og holder meg innenfor det jeg skal. Det fungerer og jeg har gått ned nesten 4 kg på ca en måned. Men jeg har ikke kuttet ut noen matsorter, men spiser mindre av potet, ris, pasta og brød. Spiser ikke sukker bortsett fra frukt og pittelitt honning. Jeg er utålmodig og lurer på om vekten vil gå raskere ned om jeg kutter karboene enda mer? Eller er dette ikke lurt? Skal ned 12-13 kg til.

Anonymkode: fd281...15b

1 kg i uka er nok... ellers vil du legge på deg igjen, mest sannsynlig. Lavkarbo er en livsstil, ikke diett. Vil du spise karbo etter slankekur bør du fortsette med det du gjør nå. 

Anonymkode: 14e43...4e7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...