AnonymBruker Skrevet 12. november 2016 #1 Skrevet 12. november 2016 Jeg er en 18 år gammel jente, møtte en fyr på tinder for noen uker siden og skal møte han om 6 uker. (Vi bor veldig langt unna hverandre) og han er sinnsykt kjekk, og har mange jenter ute etter seg så vil se best mulig ut. Har store pupper (70E) og smal midje, men etter jeg slutta å trene for noen måneder siden så har rumpa blitt mye mindre og slappere. Om jeg trener hardt, spiser sunt og proteinrikt og tar proteinshake, tror du jeg kan få resultater på kun 6 uker? Anonymkode: d28a6...898
AnonymBruker Skrevet 12. november 2016 #2 Skrevet 12. november 2016 Ja, men da må du trene mye og riktig. Snakk med en PT eller treningsveileder Anonymkode: 60d6e...c27 2
kisskissbangbang Skrevet 12. november 2016 #3 Skrevet 12. november 2016 Ja, det skjer masse på 6 uker med tung nok trening og nok mat! 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2016 #4 Skrevet 12. november 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, men da må du trene mye og riktig. Snakk med en PT eller treningsveileder Anonymkode: 60d6e...c27 Søsteren min er PT og hun har laget et treningsprogram for meg TS Anonymkode: d28a6...898 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #5 Skrevet 13. november 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Søsteren min er PT og hun har laget et treningsprogram for meg TS Anonymkode: d28a6...898 Hvis søsteren din er PT så kan vel hun svare deg på det du lurer på i HI Anonymkode: 295a8...c9f 3
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #6 Skrevet 13. november 2016 Så trist. At du tror det er rumpa di som er avgjørende for om fyren vil ha deg eller ikke. Så trist om det er dette som er virkeligheten til unge jenter i dag... Anonymkode: 75766...106 8
Gjest eseltryne Skrevet 14. november 2016 #8 Skrevet 14. november 2016 Det går! Sjekk ut treningsprogrammer for rumpe og setemusklatur på nett, velg en og følg det. Du burde trene 2-3 ganger i uka. Gjennomførte en slik periode fra august-okotber og har nå ganske snasen bakdel
Beach Skrevet 14. november 2016 #9 Skrevet 14. november 2016 (endret) 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Så trist. At du tror det er rumpa di som er avgjørende for om fyren vil ha deg eller ikke. Så trist om det er dette som er virkeligheten til unge jenter i dag... Anonymkode: 75766...106 Ikke vær så negativ. Det er vel ikke det det handler om. De fleste vil vel se best mulig ut før en date, uten at det trenger å ligge noe sykelig bak det. Vil si det er sunnere å trene styrke og spise ordentlig mat enn å sulte seg fordi man ikke føler seg tynn nok før en date. For å svare på spørsmålet ditt TS - ja, det er fullt mulig å se forbedringer etter 6 uker dersom du gjør alt riktig kostholds- og treningsmessig. Endret 14. november 2016 av Beach
CoolSistah Skrevet 14. november 2016 #10 Skrevet 14. november 2016 På 13.11.2016 den 23.09, AnonymBruker skrev: Så trist. At du tror det er rumpa di som er avgjørende for om fyren vil ha deg eller ikke. Så trist om det er dette som er virkeligheten til unge jenter i dag... Anonymkode: 75766...106 Eh. Hva med alle guttene opp gjennom tidene som sto foran speilet og trente biceps? Jeg tror ikke de gjorde det for å imponere bestefaren sin akkurat. At man vil ta seg godt ut for en man liker er vel ikke verken et nytt, eller særlig usunt fenomen. Dessuten er vel trening noe av det beste og sunneste man kan gjøre for å forbedre utseendet (i motsetning til extensions, botox, skadelige slankekurer, overdreven soling osv osv.) 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2016 #11 Skrevet 18. november 2016 På 13. november 2016 den 11.40, AnonymBruker skrev: en liten oppdatering; Nå etter snart en uke etter jeg begynte med dette føler jeg og ser forskjell! Anonymkode: d28a6...898
AnonymBruker Skrevet 18. november 2016 #12 Skrevet 18. november 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: en liten oppdatering; Nå etter snart en uke etter jeg begynte med dette føler jeg og ser forskjell! Anonymkode: d28a6...898 Så bra Hvilket treningsprogram følger du om jeg kan spørre om det? Anonymkode: 595e7...c43
Coconutz Skrevet 18. november 2016 #13 Skrevet 18. november 2016 Så flott! Ja det går fort å se forskjell! Da jeg begynte å trene og spise sunt for noen år siden så jeg forandring på bare noen uker, og etter to måneder var jeg ganske fit. Men så ga jeg opp den intense treninga, for det ble for mye.
Gjest Uchiha Madbrah Skrevet 18. november 2016 #14 Skrevet 18. november 2016 Du vil absolutt merke en forskjell i løpet av 6 uker. Hvor stor denne forskjellen er, kan diskuteres. Hvis du har allerede vært aktiv og trent før så vil det ta mye kortere tid til du får musklene på plass igjen, dette er på grunn av muscle memory. Hvis du ikke har vært aktiv og trent før så vil du også få resultater, kanskje ikke like mye, dette er kjent som noob gains. Det viktigste nå er egentlig at du trener hardt, spiser sunt og sover nok. Ha realistiske mål til hva som kan skje på 6 uker. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå