AnonymBruker Skrevet 12. november 2016 #1 Skrevet 12. november 2016 Natt til i dag var jeg alene hjemme (eller, jeg og kattene). Plutselig begynte pus å oppføre seg veldig merkelig. Hun begynte å mjaue og stirre i taket, og det virket som hun fulgte noe med blikket. Jeg prøvde å snakke til hun, men hun ville ikke "bryte" med hva enn hun fulgte med på. Jeg hørte ingenting, og så ingenting. Hun oppførte seg som om det var en fugl eller noe som fløy rundt. Plutselig ble det en helt rar stemning i leiligheten. Jeg klarer ikke helt å forklare det, men alt ble så ukjent.. Jeg ble veldig redd og sa faktisk høyt ut at hva enn det var som var der måtte gå sin vei, fordi det skremte meg. Det ble mer og mer intenst før det plutselig sluttet og alt ble bra igjen. Vanskelig å forklare.. Jeg gikk å la meg og tenkte at det sikkert var fordi jeg var trøtt. Etter kanskje 30 minutter begynner babycallen å lage lyder (baby + samboer var ikke hjemme i natt). Det var skurrelyder, ingen stemmer. Jeg gikk inn på rommet hennes for å sjekke, men der var det ingenting og vinduet sto heller ikke oppe. Callen sto ikke på sensitiv, og den har aldri begynt å skurre med mindre baby faktisk har laget nok lyd for å sette den igang. Det var ingenting der som ga en logisk forklaring på hvorfor lyden kom. Jeg gikk å la meg igjen, og plutselig gikk døren til soverommet opp. Jeg tenkte det sikkert var en av kattene som kom inn, men det var det ikke. Jeg sjekket etter dem og de satt i stua og stirret i taket begge to.. Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det. Jeg merket at noe var helt annerledes i natt. Jeg bråvåknet mange ganger (kan være fordi jeg var litt redd), og følte en guffen følelse i leiligheten... Var det bare hjernen min som spilte meg et puff, eller var det noe? Noen som har opplevd lignende? Anonymkode: 20c41...d2c 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2016 #2 Skrevet 12. november 2016 Herregud!! Anonymkode: a0124...171 1
Gjest StripeyPanda Skrevet 12. november 2016 #4 Skrevet 12. november 2016 Hadde det der vært meg - så hadde jeg tatt baby, kasta meg i bilen og kjørt laangt bort og ikke kommet hjem før samboer kom....!!
AnonymBruker Skrevet 12. november 2016 #6 Skrevet 12. november 2016 Hørtes ekkelt ut! Når det gjelder katten som kikket i taket, så kan det hende den så en liten flue eller møll. Vi har katt hjemme som noen ganger følger med på ting i taket, og ved et par anledninger har jeg da sett at det har vært bittemsmå fluer som de store puseøynene har fått øye på. Det hender også at katten lukker opp døren, og snur uten å gå inn, men i ditt tilfelle hørtes jo kattene veldig opptatt ut. Anonymkode: 69897...ff7
Lammelåret Skrevet 12. november 2016 #9 Skrevet 12. november 2016 Tipper du har mus i hus. Katter oppfatter sånn lenge før mennesker. 5
AnonymBruker Skrevet 12. november 2016 #10 Skrevet 12. november 2016 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hørtes ekkelt ut! Når det gjelder katten som kikket i taket, så kan det hende den så en liten flue eller møll. Vi har katt hjemme som noen ganger følger med på ting i taket, og ved et par anledninger har jeg da sett at det har vært bittemsmå fluer som de store puseøynene har fått øye på. Det hender også at katten lukker opp døren, og snur uten å gå inn, men i ditt tilfelle hørtes jo kattene veldig opptatt ut. Anonymkode: 69897...ff7 TS her. Jeg gransket taket for flue eller møll, men var ingenting der.. Soverommet er såpass unna stua at jeg ville ha sett katten (tror jeg) om den hadde snudd. Jeg reiste meg jo og gikk for å se, og da satt de der begge to og stirret i taket.. Skikkelig guffent! 3 minutter siden, Lammelåret skrev: Tipper du har mus i hus. Katter oppfatter sånn lenge før mennesker. Tenkte på det, men var ingen lyder (hverken i tak eller gulv). Uansett forklarer det ikke døren og babycallen + hele følelsen.. Uff, merker at dette var skikkelig ekkelt, er litt redd for å legge meg i kveld merker jeg! Anonymkode: 20c41...d2c
AnonymBruker Skrevet 12. november 2016 #11 Skrevet 12. november 2016 Så hva tror du at det var da TS? Anonymkode: 4f7ed...fab
Lammelåret Skrevet 12. november 2016 #12 Skrevet 12. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: TS her. Jeg gransket taket for flue eller møll, men var ingenting der.. Soverommet er såpass unna stua at jeg ville ha sett katten (tror jeg) om den hadde snudd. Jeg reiste meg jo og gikk for å se, og da satt de der begge to og stirret i taket.. Skikkelig guffent! Tenkte på det, men var ingen lyder (hverken i tak eller gulv). Uansett forklarer det ikke døren og babycallen + hele følelsen.. Uff, merker at dette var skikkelig ekkelt, er litt redd for å legge meg i kveld merker jeg! Anonymkode: 20c41...d2c Kattene kan høre lyder du ikke oppfatter. Når du først er blitt redd er det lett å tolke ting inn i det som gjorde deg redd, ting som du ellers ikke ville lagt merke til. Babycallen kan fange lyder i naboleiligheten og annet. Gjør noe som er hyggelig for deg selv i kveld. Snakk med noen og ha på musikk hvis det roer deg ned. Ikke sitt for lenge oppe, da det kan forsterke redselen. Kanskje lese noe hyggelig? Lage deg en kopp med noe godt og varmt å drikke? 2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2016 #13 Skrevet 12. november 2016 Er kanskje noen som går igjen? Vet du om tidligere beboere har vært plagd? Anonymkode: b058b...9c3
AnonymBruker Skrevet 12. november 2016 #14 Skrevet 12. november 2016 Jeg har opplevd at et bilde beveget seg uten grunn. Ingen vind eller noe annet var i nærheten og at klær faller av en bestemt knagg og de ikke andre...Ber når jeg opplever slikt. Vurderer å ha en bønne gruppe hjemme. Anonymkode: a44b3...e6a
AnonymBruker Skrevet 12. november 2016 #15 Skrevet 12. november 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så hva tror du at det var da TS? Anonymkode: 4f7ed...fab Jeg vet ikke, fant ingen logisk forklaring på hva det kunne være, derfor det var så skummelt 3 minutter siden, Lammelåret skrev: Kattene kan høre lyder du ikke oppfatter. Når du først er blitt redd er det lett å tolke ting inn i det som gjorde deg redd, ting som du ellers ikke ville lagt merke til. Babycallen kan fange lyder i naboleiligheten og annet. Gjør noe som er hyggelig for deg selv i kveld. Snakk med noen og ha på musikk hvis det roer deg ned. Ikke sitt for lenge oppe, da det kan forsterke redselen. Kanskje lese noe hyggelig? Lage deg en kopp med noe godt og varmt å drikke? Ja, håper det var noe sånn! Merkelig bare når det aldri har skjedd før så plutselig skjer alt på en kveld. Er ingen som bor over oss eller på siden av barnerommet, det er i et hjørne som vender utover.. 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er kanskje noen som går igjen? Vet du om tidligere beboere har vært plagd? Anonymkode: b058b...9c3 Ikke som jeg vet. Jeg vet at stedet tidligere var et utested som ble bygget om til et sameie. Er et stort gammelt murhus som er delt inn i 4 leiligheter (ett i hvert hjørne). Kanskje noen som bare ikke vil avslutte festen? Anonymkode: 20c41...d2c 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2016 #17 Skrevet 12. november 2016 18 minutter siden, Kim skrev: Sto det REDRUM på speilet? Haha, nei slutt daa! Jeg mener ikke å virke paranoid, men jeg blir jo redd når det skjer sånn! Anonymkode: 20c41...d2c 1
lokmeister2016 Skrevet 12. november 2016 #18 Skrevet 12. november 2016 noen går igjen, og ja de er sjeler som har noe uoppgjort tror jeg , eller noen som du har mistet går igjen 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #19 Skrevet 3. desember 2016 Kanskje noen du kjenner som går igjen =) Anonymkode: dadd9...a9b
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #20 Skrevet 8. desember 2016 Viss du plutselig begynner å merke rare ting, har du gjort noe åndelig i det siste? Sett på skumle greier, åndenes makt å satt i gang tankene? Det børr du ikke gjøre! For de vet hva de skal oppsøke. Dessverre er ikke det alltid plasser de sitter hos, men kan gå direkte. Prøv å si jesus høyt når du opplever dette igjen, da skal du få merke noe godt Anonymkode: faa0c...860
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå