Gå til innhold

Har størrelser hos HM endret seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har størrelser hos HM endret seg? Nå tenker jeg på avd LOGG. Jeg synes de har blitt mye større. Eller er det bare meg? 

XS virker som L nå. Jeg drukner i de. Og jeg har ikke gått ned i vekt. Heller opp. 

Anonymkode: aaad9...c6b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

J vet ike

Anonymkode: add1e...652

Skrevet

Sliter med å finne passende klær uansett hvor jeg handler for tiden føler jeg. Jeg er veldig liten, og ofte synes jeg at selv xs blir for stort. Blir litt oppgitt når jeg handler på nett og ser at "modellen er 180 høy, og bruker størrelse xs"... Er det virkelig xs da tenker jeg...

Anonymkode: 550d8...7dd

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sliter med å finne passende klær uansett hvor jeg handler for tiden føler jeg. Jeg er veldig liten, og ofte synes jeg at selv xs blir for stort. Blir litt oppgitt når jeg handler på nett og ser at "modellen er 180 høy, og bruker størrelse xs"... Er det virkelig xs da tenker jeg...

Anonymkode: 550d8...7dd

Jeg opplever det samme. Alle klær blir for store. Jeg tror det er en bevisst strategi fra kleskjedenes side. Skulle ønske det ble mer vanlig med petite-avdelinger. Hm har noen klær i 32, men min erfaring er at kjeden varierer enormt i størrelsene. I noen plagg må jeg ha 36, i andre drukner jeg i 34. Synd, for hm er en av de få stedene som har små nok klær. 

Anonymkode: a1fe2...2a6

Skrevet

Jeg synes generelt at LOGG klærne er større enn feks Divided. Sikkert fordi Divided er for ungdom og ofte kommer i en tettsittende passform, mens LOGG er løst og laidback og comfy. Jeg styrer alltid unna LOGG fordi det blir for stort.

Anonymkode: 3a3bb...448

Skrevet

Jeg vet at H&M har endret passformen på endel av basisplaggene; leggingsene deres har blitt mye trangere over leggene og gigantiske rundt magen (og jeg er tjukk og har stor mage, og den er for stor rundt livet på meg, dere med timeglassfasong må jo svømme i de). Hovedproblemet for meg er at jeg synes de har blitt enda mer ukonsekvente når det gjelder størrelser; jeg har selv handlet klær på H&M i år i størrelse 38, 40, 42, 44 og 48! Jeg er som regel 42/44 på overkroppen og 44/46 på underkroppen. Så når jeg får på meg en tettsittende kjole i str 38, men må opp i 48 for en jakke? Helt idiotisk.

Skrevet

Ikke sikker på logg, men merket at en del H&M er stort, syns som fler sier at xs er blitt generelt stort så forundrer meg ikke. Skulle ofte hatt xxs i dagens str, men det finnes lite av. 

Skrevet

Synes det varierer veldig. Men som noen over her sier: Divided synes jeg generelt er mindre i størrelsen enn det andre på HM, men dessverre synes jeg stilen på det meste er for ung. Sliter selv med å finne små nok klær. Ikke fordi jeg er så fryktelig tynn, men jeg er bare liten. Monki har forresten str. xxs på en del. Og Vero Moda har Petiteavdeling på Zalando. 

Skulle ønske det fantes mer petiteavdelinger, sånn som det gjør for store størrelser. Føler meg særdeles lite fabolous når jeg drukner i bluser og jakker, og kjolene henger som potetsekker ned fra skuldrene. 

Skrevet

Ja, har pleid å bruke de basic singletene de har, men nå er de altfor store. Kjedelig, de blir løse på magen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...