Moonshine76 Skrevet 12. november 2016 #1 Skrevet 12. november 2016 (endret) . Endret 21. november 2016 av Moonshine76
Goja Skrevet 17. november 2016 #2 Skrevet 17. november 2016 På 12.11.2016 den 22.04, Moonshine76 skrev: Blid og utadvendt jente på 40 som er innflytter i Vestfold . Kjenner ikke så mange her ennå, så hadde vært koselig med noen nye bekjentskaper på samme alder. Er gift, har ett barn og en hund. Glad i dyr, reise, cafe, shopping, skogen og ikke minst koselige venninnekvelder med skravling over et glass vin . Er ganske allsidig. Bare å ta kontakt Hei, jeg flyttet til Nøtterøy for litt over ett år siden. Og jobber i Drammen. Så det er ikke så lett å treffe noen å bli kjent med. Fant denne siden og tenkte jeg kan jo prøve😊 Jeg er samboer, har to voksne barn. Datteren min bor hos meg/oss og den ene datteren til samboeren. Pluss hans yngste som er her annen hver uke. Mine venniner bor ett stykke unna så savner å ha en god vennine i nærheten. Jeg er 47 år, sier fødselsattesten, men ihvertfall ikke mer enn 30 i hodet😜 Håper du har lyst til å snakke med mvh Heidi
Moonshine76 Skrevet 18. november 2016 Forfatter #3 Skrevet 18. november 2016 (endret) . Endret 18. november 2016 av Moonshine76
Attami Skrevet 18. november 2016 #4 Skrevet 18. november 2016 På 12.11.2016 den 22.04, Moonshine76 skrev: Blid og utadvendt jente på 40 som er innflytter i Vestfold . Kjenner ikke så mange her ennå, så hadde vært koselig med noen nye bekjentskaper på samme alder. Er gift, har ett barn og en hund. Glad i dyr, reise, cafe, shopping, skogen og ikke minst koselige venninnekvelder med skravling over et glass vin . Er ganske allsidig. Bare å ta kontakt Hei. Jeg bor syd i fylket og leiter også etter nye "syklubb" venninner. Send meg gjerne en pm
Moonshine76 Skrevet 19. november 2016 Forfatter #5 Skrevet 19. november 2016 (endret) På 18.11.2016 den 0.37, Goja skrev: Hei, jeg flyttet til Nøtterøy for litt over ett år siden. Og jobber i Drammen. Så det er ikke så lett å treffe noen å bli kjent med. Fant denne siden og tenkte jeg kan jo prøve😊 Jeg er samboer, har to voksne barn. Datteren min bor hos meg/oss og den ene datteren til samboeren. Pluss hans yngste som er her annen hver uke. Mine venniner bor ett stykke unna så savner å ha en god vennine i nærheten. Jeg er 47 år, sier fødselsattesten, men ihvertfall ikke mer enn 30 i hodet😜 Håper du har lyst til å snakke med mvh Heidi Endret 21. november 2016 av Moonshine76
Moonshine76 Skrevet 20. november 2016 Forfatter #6 Skrevet 20. november 2016 (endret) På 18.11.2016 den 0.37, Goja skrev: Hei, jeg flyttet til Nøtterøy for litt over ett år siden. Og jobber i Drammen. Så det er ikke så lett å treffe noen å bli kjent med. Fant denne siden og tenkte jeg kan jo prøve😊 Jeg er samboer, har to voksne barn. Datteren min bor hos meg/oss og den ene datteren til samboeren. Pluss hans yngste som er her annen hver uke. Mine venniner bor ett stykke unna så savner å ha en god vennine i nærheten. Jeg er 47 år, sier fødselsattesten, men ihvertfall ikke mer enn 30 i hodet😜 Håper du har lyst til å snakke med mvh Heidi Endret 21. november 2016 av Moonshine76
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå