Gå til innhold

.

Moonshine76

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

.

Endret av Moonshine76
Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 12.11.2016 den 22.04, Moonshine76 skrev:

Blid og utadvendt jente på 40 som er innflytter i Vestfold . Kjenner ikke så mange her ennå, så hadde vært koselig med noen nye bekjentskaper på samme alder. Er gift, har ett barn og en hund. Glad i dyr, reise, cafe, shopping, skogen og ikke minst koselige venninnekvelder med skravling over et glass vin . Er ganske allsidig. Bare å ta kontakt :)

Hei, jeg flyttet til Nøtterøy for litt over ett år siden. Og jobber i Drammen. Så det er ikke så lett å treffe noen å bli kjent med. Fant denne siden og tenkte jeg kan jo prøve😊 Jeg er samboer, har to voksne barn. Datteren min bor hos meg/oss og den ene datteren til samboeren. Pluss hans yngste som er her annen hver uke. 

Mine venniner bor ett stykke unna så savner å ha en god vennine i nærheten. 

Jeg er 47 år, sier fødselsattesten, men ihvertfall ikke mer enn 30 i hodet😜 Håper du har lyst til å snakke med

mvh

Heidi

Skrevet (endret)

.

Endret av Moonshine76
Skrevet
På 12.11.2016 den 22.04, Moonshine76 skrev:

Blid og utadvendt jente på 40 som er innflytter i Vestfold . Kjenner ikke så mange her ennå, så hadde vært koselig med noen nye bekjentskaper på samme alder. Er gift, har ett barn og en hund. Glad i dyr, reise, cafe, shopping, skogen og ikke minst koselige venninnekvelder med skravling over et glass vin . Er ganske allsidig. Bare å ta kontakt :)

Hei. Jeg bor syd i fylket og leiter også etter nye "syklubb" venninner. Send meg gjerne en pm

Skrevet (endret)
På 18.11.2016 den 0.37, Goja skrev:

Hei, jeg flyttet til Nøtterøy for litt over ett år siden. Og jobber i Drammen. Så det er ikke så lett å treffe noen å bli kjent med. Fant denne siden og tenkte jeg kan jo prøve😊 Jeg er samboer, har to voksne barn. Datteren min bor hos meg/oss og den ene datteren til samboeren. Pluss hans yngste som er her annen hver uke. 

Jeg er 47 år, sier fødselsattesten, men ihvertfall ikke mer enn 30 i hodet😜 Håper du har lyst til å snakke med

mvh

Heidi

Endret av Moonshine76
Skrevet (endret)
På 18.11.2016 den 0.37, Goja skrev:

mvh

Heidi

Endret av Moonshine76

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...