AnonymBruker Skrevet 12. november 2016 #1 Skrevet 12. november 2016 20 år gammel jente her. I Juni så var jeg ferdig med lærlingstiden min og etter det så har jeg vært hjemmeværende fordi jeg ikke får meg jobb selvom jeg har fagbrev, men ingen har råd til å lønne meg. Løsningen til nav vår å gi meg økonomisk støtte. Jeg har søkt masse jobber, men uten hell. Venner sier jeg har forandret meg og at jeg ikke er den samme som før. Når de sa det så gikk det opp for meg. Jeg klarte ikke å se det selv før ei venninne sa ting rett ut til meg og jeg takket hun selvfølgelig for at hun var så ærlig og turdte å snakke hardt til meg. Jeg merker jo nå at jeg ikke bryr meg om så veldig mye lenger. Er trist og føler jeg ikke klarer noe. Klarer ikke oppnå det jeg vil. (vil bli skuespiller) Jeg er så opphengt i drømmen at jeg blir gal, jeg SKAL oppnå den drømmen. Jeg føler meg bare veldig nedfor for tiden og ønsker så veldig gjerne til å få ting til, men jeg får det ikke til. Jeg føler jeg snart mister meg selv. Jeg lager mye dårlig stemning i vennegjengen for tiden og jeg har forklart de alt som foregår nå og nå støtter de meg. Hun ene venninnen min sa til meg "det jeg tror foregår inni deg nå er et liv fult av frustrasjon og et tap av dine beste kollega som du hadde der du jobbet" Jeg føler hun traff meg veldig. For hun kollegaen var veldig god og fikk meg til å se livet annerledes etter 12 år med mobbing på skolen og en jeg virkelig stolte på. Jeg har spurt hun om å finne på noe en dag, men det passet ikke før jeg. Jeg vet ikke hva jeg burde gjøre lenger. Hva tenker dere? Anonymkode: 78577...264
AnonymBruker Skrevet 12. november 2016 #2 Skrevet 12. november 2016 Det jeg tror du trenger er en psykolog som også har skuespiller/teater bakgrunn. Her jeg bor i Oslo vet jeg om en som hadde skuespiller/teater bakgrunn som hun brukte. Det var det terapien hennes gikk ut på. Husker ikke hennes navn. Du kunne jo brukt noe sånt. Virker jo som du har depresjon. Du kunne også brukt timene til å lære om skuespill og det hadde løftet opp humøret. For det er jo også det har lyst til å drive med. Anonymkode: c9442...33d 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2016 #3 Skrevet 12. november 2016 ....du kan kanskje ring Helfo og spørre hvilken behandler har slik bakgrunn. De burde ha en slik oversikt. Anonymkode: c9442...33d 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2016 #4 Skrevet 12. november 2016 Her. Jeg fant henne. Vet ikke hvor du bor. Dette er som sagt i Oslo, men det finnes sikkert andre i andre byer. Hun tar frikort: http://www.kreativterapi.no Anonymkode: c9442...33d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå