Gå til innhold

Din favoritt mageøvelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er litt lei planke og situps, og vurderer å sette sammen tre mageøvelser som kan kjøres i en sirkel. Det er jo veldig mange øvelser å velge i så derfor lurer jeg på hvilken øvelse som er din favoritt?😊

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns gondol og jack knife river godt, planke hvor man skyver en vektskiver fra side til side syns jeg også er en god variasjon til vanlig planke, kjenner det godt i siden.

Anonymkode: fb224...466

Skrevet

Denne elsker jeg :)

Anonymkode: bd196...53a

Skrevet

Rollouts. Hengende beinhev. L-sit (som jeg tror jeg skal prøve å få til snart). 

Skrevet
På 12.11.2016 den 22.31, AnonymBruker skrev:

Syns gondol og jack knife river godt, planke hvor man skyver en vektskiver fra side til side syns jeg også er en god variasjon til vanlig planke, kjenner det godt i siden.

Anonymkode: fb224...466

Hvordan er gondol? den har jeg ikke vært borti tidligere. Jack knife har jeg hatt på planen lenge nå, så den skal byttes ut. Men det er god øvelse, uten tvil. :) 

Skrevet
23 timer siden, Herr Heftig skrev:

Superman

Den skal jeg ta med! :)

14 timer siden, Leifr skrev:

Rollouts. Hengende beinhev. L-sit (som jeg tror jeg skal prøve å få til snart). 

Rollouts tror jeg jeg er litt for svak for å få til riktig enda. Skal prøve hengende beinhev :) 

Skrevet (endret)
9 minutter siden, treningsgal skrev:

Rollouts tror jeg jeg er litt for svak for å få til riktig enda. Skal prøve hengende beinhev :) 

Rollouts kan godt spares til den vanlige planken blir for lett/langvarig/kjedelig.

Beinhev lar seg justere gradvis --  enklest med helt bøyde knær, vanskeligst med helt strake bein.

Endret av Leifr
Skrevet

Vet ikke hva det heter da, men ligge helt flatt ut med armene over hodet. Får så å, med strake ben og armer bøye seg sammen til tær og fingre møtes. Effektiv og ikke så ille for nakken...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...