Gå til innhold

hva tenker dere?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er ei jente på 20 år fingra for første gang i dag. Jeg er ekstremt sent ute i alt, men jeg har liksom aldri følt meg klar. Det har sikkert noe med at jeg ble ekstremt seksuelt trakkasert av en gutt da jeg gikk på ungdomskolen. Ble ofte trua med at han skulle voldta meg osv så jeg tror jeg har tatt det innover meg i underbevistheten.

Siden jeg kom i puberteten så har jeg aldri tent på en gutt, men jeg har bare tent på jenter. Jeg hater det mellom beina på gutter. Og jeg har aldri hatt lyst til å dele min kropp med gutter. Jeg synes det finnes utrolig mange fler pene jenter en gutter. Skulle jeg hatt et forhold med en gutt så hadde jeg ikke klart å ha sex med han uansett hvor kjekk han er. Jeg tror jeg kanskje er lesbisk. Jeg har blitt små forelsket i jenter før. 

Jeg har skrevet dette her i frustrasjon over meg selv over at jeg er såpass usikker på meg selv, jeg vet jeg ikke burde stresse og eller utforske ting. Jeg vet ikke hva jeg vil ha ut av dette, men det hjelper meg å skrive dette. Høres jeg lesbisk ut? 

Anonymkode: 58c72...9c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje.

Det ER flere pene kvinner enn det er pene menn, men det er en forskjell på det å synes noen er pene, som mange kvinner gjør, og det å faktisk ha lyst på dem. Fantaserer du ofte om sex med kvinner? 

Stort sett handler ikke seksuell tiltrekning om at man løper fra det ene kjønnet, men heller mot det andre. For å si det enkelt så er det en tiltrekning for et kjønn, ikke at man synes motsatte kjønns kjønnsorganer er ekle eller skremmende. I de tilfellene er det godt mulig det er noe annet som ligger bak som har ført til en slags "hang up" eller traume (utover seksuell trakassering fra en person).

Det er bare du som kan svare på dette i bunn og grunn. Det er ikke noe riktig eller feil her uansett :)

Anonymkode: c6271...3f7

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje.

Det ER flere pene kvinner enn det er pene menn, men det er en forskjell på det å synes noen er pene, som mange kvinner gjør, og det å faktisk ha lyst på dem. Fantaserer du ofte om sex med kvinner? 

Stort sett handler ikke seksuell tiltrekning om at man løper fra det ene kjønnet, men heller mot det andre. For å si det enkelt så er det en tiltrekning for et kjønn, ikke at man synes motsatte kjønns kjønnsorganer er ekle eller skremmende. I de tilfellene er det godt mulig det er noe annet som ligger bak som har ført til en slags "hang up" eller traume (utover seksuell trakassering fra en person).

Det er bare du som kan svare på dette i bunn og grunn. Det er ikke noe riktig eller feil her uansett :)

Anonymkode: c6271...3f7

Ja, jeg fantaserer bare om kvinner. Og jeg blir fort forelsket i kvinner når jeg først får følelser for de 

Skrevet

de tror jeg du er eller bisexuell,hehe :)

Skrevet
10 timer siden, lokmeister2016 skrev:

Jeg kan ikke helt se for meg et forhold og romantisk liv med en gutt da. Jeg kan ta det eksempelet fra skal at jeg er litt sånn som Isak. At jeg ikke vil sette meg i en bås. Så jeg er nok lesbisk 

Anonymkode: 58c72...9c8

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, lokmeister2016 skrev:

Uten at jeg vil kalle meg lesbisk 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...