Aamu Skrevet 12. november 2016 #1 Del Skrevet 12. november 2016 Tenker da på hus&hjem, ditt eget velvære, bilen eller annet i samme kategori. Hverdagen. Livet. Jeg, som mange andre, tenker ofte: "det skulle jeg gjort", uten å gjøre det. Det blir liggende i hodet som en byrde som følger meg helt til det blir gjort. Det kan ta timer, dager, måneder eller år. Jeg føler meg noe unormal. Men jeg vet at de fleste ikke får gjort alt de vil gjøre. Hvordan hadde en dag sett ut for deg dersom du skulle gjort alt du hadde lyst til å gjøre? For meg hadde det innebåret rydding div. steder, maling, oppussing, hagerydding, handling, sortering, besøke graven til de jeg er glad i, kaste mange av tingene mine (eller gi bort). Det er så mye at jeg aldri vet hvor jeg skal starte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2016 #2 Del Skrevet 12. november 2016 Ligge på sofaen , se på netflix og spise smågodt. Det er lenge siden det !! Rydde gjør en nok av som det er. 😩 Anonymkode: 61cc8...09c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlendaSensitive Skrevet 12. november 2016 #3 Del Skrevet 12. november 2016 Veldig forskjellig! Idag var bra: Sov for en gangs skyld lenge, surfa, trent, ryddet ferdig minste sitt rom (pappa og barn er bortreis, så jeg har ommøblert litt), se på netflix, spise taco som resten av familien ikke liker, lese bok. Andre dager drømmer jeg om å ha penger til å dra på spa, få massasje bare VÆRE. Gå på shopping, fornye garderoben, få håret klippet... Det siste er et halvt år siden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå