Gjest Anonymous Skrevet 24. juli 2002 #1 Skrevet 24. juli 2002 Hei alle sammen. Nå er det kun 3 dager igjen. Det som jeg irriterer meg grønn over at det er så mange som trekker seg. Bare i dag har jeg fått 4 telefoner der inviterte gjester "beklageligvis" måtte trekke seg... Og grunnene har ikke vært gode (slitne og trøtte, mye å gjøre etc..). Jeg syns det er utrolig dårlig gjort, og nesten litt frekt. :evil: Men skal prøve å ikke miste motet helt. Håper det bare ikke fortsetter slik de siste dagene nå... Hilsen frustrert brud.... :cry:
Olympia Skrevet 24. juli 2002 #2 Skrevet 24. juli 2002 Skjønner godt at du er frustrert! Dette bryllupet har de garantert visst om ganske lenge,så det holder bare ikke å melde avbud fordi de er trøtte og har mye å gjøre.Og så mye har de garantert ikke å ta seg til at de ikke kan avse en dag til et bryllup de har visst om en stund. Synes det er pill råttent jeg! Sånt gjør man bare ikke! Hadde blitt skikkelig sint og lei meg hvis noen av våre inviterte gjester hadde gjort sånn.Nå kjenner jeg våre gjester så pass godt at jeg neppe hadde godtatt en sånn unskyldning,men det er vel lettere sagt enn gjort. Håper du slipper flere sånne telefoner. Lykke til med de siste forberedelsene,og drit i de som ikke gidder å komme.Det er de som går glipp av en fantastisk dag,så kan de bare angre etterpå! Mange klemmer fra
scorpion73 Skrevet 24. juli 2002 #3 Skrevet 24. juli 2002 Vi fikk og et par avlysninger i siste liten, men dette var av folk med god grunn. At man er sliten og trøtt tre dager før et bryllup, synes jeg er en merkelig grunn. En får passe på å legge seg litt tidligere de neste to da, tror jeg nesten jeg hadde svart. Skjønner at du er irritert, men det er ikke så mye du får gjort med det, så jeg råder deg til å rett og slett drite i det, og prøve å kose deg isteden for.
Augusta Skrevet 24. juli 2002 #4 Skrevet 24. juli 2002 Skjønner at du synes det er trist, men tenk likevel over at ting kan være litt anderledes en det de ser ut som. Det finnes et utall av grunner til at man kanskje er nødt til å takke nei til et bryllup i siste liten, og mange av disse grunne er av en slik art at man kanskje ikke har lyst å legge ut om dem. Noen eksempler: Møtt veggen, spontanabort, psykiske problemer, krise i ekteskapet. Det kan være plenty av årsaker til at noen ikke føler at de kan komme seg gjennom et bryllup. Jeg sier ikke at dette er tilfelle hos dine "gjester", men det kan være, og har gjestene en god grunn kan du ikke klandre dem. Så ikke dvel lenger ved dette, det er mitt lille råd (hvis du da trenge noe råd).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå