AnonymBruker Skrevet 12. november 2016 #1 Skrevet 12. november 2016 Jeg og mannen min har bestemt oss for å ha ubeskyttet sex i kveld, for nå har vi lyst til å prøve Jeg snuser 1 (!) boks om dagen, og det vil si at jeg tar min siste snus i kveld. Jeg har lite peiling på dette med når man eventuelt kan bli befruktet. Hvis samleiet i kveld treffer, og jeg ikke snuser noe mer etter i kveld, kan det skade fosteret? Anonymkode: 97f33...67d
AnonymBruker Skrevet 12. november 2016 #3 Skrevet 12. november 2016 Viktigere om du har eggløsning enn hvor mange snus du snuser i kveld, for graviditetens del. Anonymkode: 62f7c...fcd 5
Pilea Skrevet 22. november 2016 #4 Skrevet 22. november 2016 Nei. Du deler ikke blodomløp med barnet før ca. 5 uker etter bekfruktning, mener jeg å ha lest, så det er ingen bråhast den dagen du blir befrukta. Men nikotin kan gjøre det litt vanskeligere å bli gravid, visstnok, så det er sikkert bra å slutte nå uansett! Bedre enn å utsette det uungåelige.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2016 #5 Skrevet 23. november 2016 Hvordan gikk det?Har dere knulla uten kondom? Anonymkode: ce3f1...ed6
AnonymBruker Skrevet 23. november 2016 #6 Skrevet 23. november 2016 Jeg sluttet også å snuse for nøyaktig 7 dager siden etter å ha snuset i over 9 år. Motovasjonen ble at prøvingen har tatt tid og det er like greit å slutte før jeg blir gravid😜☺️ Anonymkode: c32e9...f9d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå