AnonymBruker Skrevet 12. november 2016 #1 Skrevet 12. november 2016 "Vil du ha besøk av oss?😏" selfie med utstyret til vers. Altså....😐😑 Hvorfor?! Gjør noen av dere menn det? Tror dere at vi virkelig blir kåt av det, eller hva er poenget? Anonymkode: d32c0...222
stan Skrevet 12. november 2016 #2 Skrevet 12. november 2016 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: "Vil du ha besøk av oss?😏" selfie med utstyret til vers. Altså....😐😑 Hvorfor?! Gjør noen av dere menn det? Tror dere at vi virkelig blir kåt av det, eller hva er poenget? Anonymkode: d32c0...222 Vi håper jo at damer skal bli like kåte av å se vår stive penis, som vi er når vi har den stive penisen Av og til fungerer det. Hvordan vil du han skal gjøre det ? 2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2016 #3 Skrevet 12. november 2016 1 time siden, stan skrev: Vi håper jo at damer skal bli like kåte av å se vår stive penis, som vi er når vi har den stive penisen Av og til fungerer det. Hvordan vil du han skal gjøre det ? Å få bilder av penis er turn off😐 Anonymkode: d32c0...222 10
stan Skrevet 12. november 2016 #4 Skrevet 12. november 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å få bilder av penis er turn off😐 Anonymkode: d32c0...222 Menn er visuelle, og tror vel at damer er likedan. Jeg hadde nok blitt i fyr og flamme om dama sendte meg et bilde av seg selv
AnonymBruker Skrevet 12. november 2016 #5 Skrevet 12. november 2016 Noe så harry. Anonymkode: 8108f...bcc 7
AnonymBruker Skrevet 12. november 2016 #6 Skrevet 12. november 2016 Det sier bare at du mest sannsynlig fortsatt er under 30 og får penis(er) kastet etter deg. Det vil nok ta slutt innen 10 år så vær med på leken. Er også mange damer her på KG som lufter ut frustrasjon over fantasiløst og kjedelig sexliv når de har vært gift/samboere med deres respektive en stund. Tror det er mange av de som hadde takket ja til problemet ditt. Anonymkode: 4c99e...2e8
AnonymBruker Skrevet 12. november 2016 #7 Skrevet 12. november 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det sier bare at du mest sannsynlig fortsatt er under 30 og får penis(er) kastet etter deg. Det vil nok ta slutt innen 10 år så vær med på leken. Er også mange damer her på KG som lufter ut frustrasjon over fantasiløst og kjedelig sexliv når de har vært gift/samboere med deres respektive en stund. Tror det er mange av de som hadde takket ja til problemet ditt. Anonymkode: 4c99e...2e8 Nei. Penisbilder er FORTSATT turnoff! Anonymkode: 820c8...61c 10
AnonymBruker Skrevet 12. november 2016 #8 Skrevet 12. november 2016 Omg, jævlig turn off 😳 Anonymkode: 1d7e6...9f8 4
Gjest Chroma Skrevet 12. november 2016 #9 Skrevet 12. november 2016 Jeg hadde ledd og synes det var litt søtt . (Hvis det var kjæresten min)
meeeg9 Skrevet 13. november 2016 #10 Skrevet 13. november 2016 Jeg tror gutter må forstå at peniser er faktisk en stygg ting vi liker ikke å se på den, men vi liker å ha den inni oss 3
visp Skrevet 13. november 2016 #11 Skrevet 13. november 2016 2 minutter siden, meeeg9 skrev: Jeg tror gutter må forstå at peniser er faktisk en stygg ting vi liker ikke å se på den, men vi liker å ha den inni oss Tror du er litt alene om den meningen der. 3
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #12 Skrevet 13. november 2016 18 timer siden, AnonymBruker skrev: "Vil du ha besøk av oss?😏" selfie med utstyret til vers. Altså....😐😑 Hvorfor?! Gjør noen av dere menn det? Tror dere at vi virkelig blir kåt av det, eller hva er poenget? Anonymkode: d32c0...222 Jeg synes det var en uskyldig og morsom forespørsel. Forteller meg at karen har humor og en dose selvironi. Tommel opp herfra. Anonymkode: 75b10...ae1
Gjest Chroma Skrevet 13. november 2016 #13 Skrevet 13. november 2016 6 timer siden, meeeg9 skrev: Jeg tror gutter må forstå at peniser er faktisk en stygg ting vi liker ikke å se på den, men vi liker å ha den inni oss Er overhode ikke enig med deg i at det er en stygg ting.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #14 Skrevet 13. november 2016 9 timer siden, meeeg9 skrev: Jeg tror gutter må forstå at peniser er faktisk en stygg ting vi liker ikke å se på den, men vi liker å ha den inni oss Jeg er enig. Så fremt den ikke sitter på den jeg er sammen med, er penis særdeles lite vakker å se på. Anonymkode: 820c8...61c 3
Gjest canacas Skrevet 13. november 2016 #15 Skrevet 13. november 2016 På 12.11.2016 den 19.21, AnonymBruker skrev: "Vil du ha besøk av oss?😏" selfie med utstyret til vers. Altså....😐😑 Hvorfor?! Gjør noen av dere menn det? Tror dere at vi virkelig blir kåt av det, eller hva er poenget? Anonymkode: d32c0...222 Haha, fra rette person så funker det der fint!
Inwe Skrevet 14. november 2016 #16 Skrevet 14. november 2016 Ingen fan av dicpicks, men forstår hvorfor han sa "oss" når han sendte bilde av den. Litt humor i bildet antagelig. Ellers er det antagelig bare å si til daten at man ikke vil ha det. Jeg gjorde det da kjæresten sendte et sånt i datingperioden, han synes det var veldig merkelig jeg ikke ville ha det, men har ikke sendt fler.
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #17 Skrevet 14. november 2016 Her ser jeg humor. Men liker du det ikke, så er det da innenfor å sette en strek - si at du ikke er så begeistret for slike bilder og uttalelser. Anonymkode: 366b0...2ae
Anonym90059005 Skrevet 14. november 2016 #18 Skrevet 14. november 2016 TS referer til "han", så litt vanskelig å definere relasjonen, men jeg antar jo det da er snakk om en kjæreste/samboer? I så fall må det jo være noe med den interne "sex"-kommunikasjonen dere imellom som skurrer. Hvis han tror du tenner på seksuelle meldinger som inkluderer bilde av ståkuk, mens du syns det er ekkelt, så er dere jo litt off kan man si. Eller er det bare det at han sier "oss" du har et problem med, så om han hadde sendt bilde av ståkuk med tekst "vil ha deg nå", så hadde det vært greit? I så fall syns jeg det er en merkelig ting å henge seg opp i, er jo sagt med humor. Ellers er det mange som svarer i tråden som virker som tror dette er random dickpicks fra en kar, det vet jo alle er patetisk. Men i et forhold og med noen man liker, så er det da vitterlig mange damer som tenner på å få et kinky bilde hvor man sier at har lyst på henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå