Gå til innhold

Jeg har giftet meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føles rart, men ikke helt ekte. På en måte! Flere som kjenner igjen følelsen? Giftet meg ikke i kirken, er nok derfor. Kjente der og da, at jeg angret litt på at jeg aldri blir hvit brud. Det kommer jeg til å angre på.

Men jeg ER gift, og alle de store kirkene i Norge regner oss om gift, så det er jo "godkjent" sånn sett. Men det føles bare så rart. Mann og kone. Føler meg gammel :)

Anonymkode: 0dd77...d55

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nå over to måneder siden vi giftet oss, og vi gjorde det i kirken. Glemmer det stadig vekk, og synes det er både rart og fremmed. Jeg kaller mannen min fortsatt typen, også kommer jeg på at han er jo faktisk mannen min nå og retter meg. 

Føler meg gammel, og voksen, men som om jeg har jukset. Var jeg ikke bare ett lite barn for noen år siden..? Så du er ikke alene.

• Liker 1
Skrevet

Kjenner meg igjen i det. 😂 Giftet meg for ganske nøyaktig en måned siden, og tar meg ofte i å si/skrive "samboeren." 

Jeg giftet meg i kirka, med hvit kjole og hele pakka, men likevel er det en litt fremmed tanke. 

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, Tonio skrev:

Det er nå over to måneder siden vi giftet oss, og vi gjorde det i kirken. Glemmer det stadig vekk, og synes det er både rart og fremmed. Jeg kaller mannen min fortsatt typen, også kommer jeg på at han er jo faktisk mannen min nå og retter meg. 

Føler meg gammel, og voksen, men som om jeg har jukset. Var jeg ikke bare ett lite barn for noen år siden..? Så du er ikke alene.

Sikkert en vanlig følelse da :) Går seg til?...

Skrevet
3 minutter siden, Dianna skrev:

Kjenner meg igjen i det. 😂 Giftet meg for ganske nøyaktig en måned siden, og tar meg ofte i å si/skrive "samboeren." 

Jeg giftet meg i kirka, med hvit kjole og hele pakka, men likevel er det en litt fremmed tanke. 

Ja, det blir en inngrodd vane.. "samboeren", vært samboere i nesten 10 år så ;)

Skrevet (endret)
På 11/12/2016 den 18.34, AnonymBruker skrev:

Ja, det blir en inngrodd vane.. "samboeren", vært samboere i nesten 10 år så ;)

Hehe, absolutt. Vi har bodd sammen i noen år, så antar det tar en stund før det er på plass. Mannen insisterer på å kalle meg "dama" eller "kjæresten", fordi han synes "kone" høres så gammelt ut. ;D

Endret av Dianna
  • Liker 1
Skrevet
20 minutter siden, Dianna skrev:

Hehe, absolutt. Vi har bodd sammen i seks år (er 28 nå), så antar det tar en stund før det er på plass. Mannen insisterer på å kalle meg "dama" eller "kjæresten", fordi han synes "kone" høres så gammelt ut. ;D

Hehe. Men husk at i gamledager gifta man seg som tenåringer ofte da :) Men ja, det er noe med "kone". Kanskje jeg godtar "tittelen" når jeg blir over 30 år ;)

Skrevet
24 minutter siden, Aegon Targaryen skrev:

Kondolerer. 

Så hyggelig du er.

Skrevet

Vi har vært gift i 5 år og jeg kjenner igjen følelsen ennå innimellom 😊 Det er sikkert fordi vi ennå ikke er ferdig med 20-årene, ganske ung og det med kone/mann høres av og til "for voksent" ut😊 Kjærligheten er fortsatt sterk så ingenting i veien der❤️ 

Anonymkode: 54b0a...dfa

Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har vært gift i 5 år og jeg kjenner igjen følelsen ennå innimellom 😊 Det er sikkert fordi vi ennå ikke er ferdig med 20-årene, ganske ung og det med kone/mann høres av og til "for voksent" ut😊 Kjærligheten er fortsatt sterk så ingenting i veien der❤️ 

Anonymkode: 54b0a...dfa

Nei, har sikkert noe med "unghet" å gjøre ja! :) Eller kanskje man forventet å føle seg som en kone med én gang? Vet ikke helt hva jeg forventet, ikke så mye egentlig. Sikkert fordi vi har vært sammen i så mange år allerede. Er det samme gamle. Har til og med barn sammen, fra før av :P

Skrevet
21 timer siden, Jerry Lee skrev:

Gratulerer.  :takke:

Takk ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...