Nuttery Skrevet 12. november 2016 #1 Del Skrevet 12. november 2016 Hei, Har noen av dere noen linker til fine blogger som handler om enten vektnedgang, sunne livsstiler osv? De som har funnet den virkelig gode balansen/forsøker å finne den? Syntes det er spennende å lese. Blogger som f.eks HD inspirerer ikke meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskopi Skrevet 12. november 2016 #2 Del Skrevet 12. november 2016 Jeg var lenge fast leser av fitfocuse der er det en fin blanding av mat og trening 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamsi Skrevet 12. november 2016 #3 Del Skrevet 12. november 2016 Jeg liker denne, det er Ida Jackson som står bak. Ikke oppdateringer lenger, men veldig bra det som står 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 13. november 2016 #4 Del Skrevet 13. november 2016 Jeg liker Fitnessnora sin blogg Vekta hennes gikk berserk under svangerskapet til tross for sunt kosthold og trening. Hun fremmer en sunn og fin vektnedgang med kosthold og trening. Hverdagsmat og en aktiv hverdag som er overkommelig for de fleste. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg