Gå til innhold

Forskjellen på V og G -streng

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hverken G string eller V string er vonde å gå med - en "vanlig" truse som sklir opp i **** uten at den er lagd for det er værre - tipper det er det de sure damene du ser har på seg :wink:

Nettopp! Jo mindre stringen i rompa er, jo mindre ubehagelig er det selvsagt... En sånn V-string som er lagd i mykt stoff som ikke strammer føles nesten som å gå uten noe som helst. Jeg går enten i string, eller bokser, vanlige truser er en tullete mellomting som ikke passer til noe.

Videoannonse
Annonse
Gjest John Doe
Skrevet

Så du bruker disse snorene, fordi de er mer behaglige da? Bra du bruker noe du synes er god å gå med. Har hørt jenter som bruker disse bare fordi de ser pent/sexy ut, selv om de synes de er ubehaglige å bruke. Jeg finner dem ikke pene i det hele tatt. Dem dekker jo ingen ting. Og at dem er behaglige..det har jeg mine tvil om egentlig. Men hvis folk liker denslags...så..

Skrevet
Så du bruker disse snorene' date=' fordi de er mer behaglige da? Bra du bruker noe du synes er god å gå med. Har hørt jenter som bruker disse bare fordi de ser pent/sexy ut, selv om de synes de er ubehaglige å bruke. Jeg finner dem ikke pene i det hele tatt. Dem dekker jo ingen ting. Og at dem er behaglige..det har jeg mine tvil om egentlig. Men hvis folk liker denslags...så..[/quote']

Jeg bruker stringtruser i hovedsak fordi det er det jeg synes er absolutt best å gå i, men det er vel egentlig det samme for deg hva slags undertøy jeg bruker og hvorfor? Skjønner ikke at du gidder å bry deg... :roll:

Gjest John Doe
Skrevet

Hvorfor ikke gå uten, hvis dere velger å gå med disse små greiene? Dem skjuler da ikke noen ting alikevel? Jeg synes det er mye mer sexy når en jente har på seg de litt gammeldagse trusene som dekker litt mer. Gjerne med litt blonder på kanten.

Skrevet
Hvorfor ikke gå uten' date=' hvis dere velger å gå med disse små greiene? Dem skjuler da ikke noen ting alikevel? Jeg synes det er mye mer sexy når en jente har på seg de litt gammeldagse trusene som dekker litt mer. Gjerne med litt blonder på kanten.[/quote']

Fordi jeg ikke gidder å vaske buksene etter en dags bruk og fordi bukser gjerne har sømmer kanter som ikke er behagelige rett på kropen.

Gjest John doe
Skrevet

Får heller gå med et kort skjørt da.. :sjarmor: Tror ikke mannfolka har noe i mot det på en dag med mye vind.bare eter jeg...forstår deg..vanlig undertøy er dårlig og kommando er heller ikke bra....regner med at du bare har slike tråder jeg da..greit nok

Skrevet
Får heller gå med et kort skjørt da.. :sjarmor: Tror ikke mannfolka har noe i mot det på en dag med mye vind.bare eter jeg...forstår deg..vanlig undertøy er dårlig og kommando er heller ikke bra....regner med at du bare har slike tråder jeg da..greit nok

bruker ikke de med tråder nei :wink:

Skrevet

g string er den vanlige med litt stoff overalt.

v string har bare tråder og det får man på vanlige undertøysbutikker ja. Bare hold deg unna de som henger på 3 for 99 stativer rundt om kring. De er høye på livet og grusomme å ha på.

Gjest Anonymous
Skrevet
g string er den vanlige med litt stoff overalt.

v string har bare tråder og det får man på vanlige undertøysbutikker ja. Bare hold deg unna de som henger på 3 for 99 stativer rundt om kring. De er høye på livet og grusomme å ha på.

Husk jeg er mann og har generelt ikke mye innsyn i spesifikt dameundertøy.Hun jeg skal kjøpe til er lita av vekst og bruker str.small. er det noe spesielt annet jeg bør passe på???? Den vil ikke gnage eller :ler::ler:

Mann 32

Skrevet

Husk jeg er mann og har generelt ikke mye innsyn i spesifikt dameundertøy.Hun jeg skal kjøpe til er lita av vekst og bruker str.small. er det noe spesielt annet jeg bør passe på???? Den vil ikke gnage eller :ler::ler:

Mann 32

Noen liker de, og noen liker de ikke. Jeg liker ikke de med bare en tråd, men liker g-string. Ingenting annet du trenger å huske på da tror jeg ;)

Skrevet

Jeg har bruker som regel tanga når jeg har stramme klær sånn at ikke den der kanten til vanlige truser viser.Når jeg har mensen drar jeg frem de gode gammeldagse varme bomullstrusene mine, og med dater ller litt spesielle anledninger syns jeg det er supersexy med små sexy boxere (hot pants?) som går litt over rumpeballene i helt glatt stoff eller med litt blonder ! I Like it :sjarmor:

Skrevet

Men når jeg tenker meg om var det jo ikke det trådstarter ville vite.... :hoho:

Forskjell på V og G og V string vet jeg ikke...

Men jeg trodde at G-string var de aller minste med bare en strek bak....

Skrevet
Kikket en gang til på siden til victoria secret. Synes ikke det var noe pent der. Samme med jentene. Jeg er nok litt rar der. Synes de er alfor tynne. Jeg er glad jeg er mann, og kan gå rundt i mine behaglige underbukser.

Hør her, kjekken. Det finnes stringtruser for menn også.

Gjest Anonymous
Skrevet
Men når jeg tenker meg om var det jo ikke det trådstarter ville vite.... :hoho:

Forskjell på V og G og V string vet jeg ikke...

Men jeg trodde at G-string var de aller minste med bare en strek bak....

Til "roxy" Hvis jeg har forstått de andre rett så trodde jeg at v-string var minimalt med tøy både rundt livet og strengen ned bak som binder hele trusa sammen,mens g-string er samme variant men noe bredere og større på de samme plassene.

NB! Var og tittet i helga men fant ikke noe som var veldig fint.... Noe som har forslag på noen "annerledes butikker"

Mann 32 :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

Hør her, kjekken. Det finnes stringtruser for menn også.

Gjest Arkmark
Skrevet

Til Arkmark

Synes du g-streng på menn er tiltalende????

Mann 32

Vel, nå har det seg slik at jeg er mann selv. Poenget var at John Doe er glad for at han er mann slik at han kan gå i komfortable undikker. Men det har jo ikke noe med kjønn hva slags undertøy man velger. Det fines boxershortser for kvinner, og det finnes stringtruser for menn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...