Gjest Anonymous Skrevet 25. november 2004 #1 Skrevet 25. november 2004 Prøver i dette forumet i stedet for klær velvære og sminke,hvor det forøvrig var utrolig liten respons.Har sett igjennom en del gamle innlegg hvor v-streng som undertøy er nevt..... Hva er forskjellen på v og g-streng .Fikk et svar på det andre forumet hvor vedkommende svarte at jeg burde sjekke tastaturet v og g var forvekslet......... tviler på om det er fasiten. Noen som kan svare??????
aline Skrevet 25. november 2004 #2 Skrevet 25. november 2004 har aldri hørt om V-streng før, så jeg kan dessverre ikke hjelpe deg. :cry:
Gjest Gjesta Skrevet 25. november 2004 #3 Skrevet 25. november 2004 Det er ikke den nye bestemordesigna-stringen som går under rumpa da?... :klø:
Mamma1 Skrevet 25. november 2004 #4 Skrevet 25. november 2004 Tror nok det er feil, at det skal være g-streng..
Gjest Anonymous Skrevet 25. november 2004 #5 Skrevet 25. november 2004 VG eller Dagbladet er nesten like.
Gjest Anonymous Skrevet 25. november 2004 #6 Skrevet 25. november 2004 VG eller Dagbladet er nesten like. Maxi og string er heller ikke så ulikt
Helena Skrevet 25. november 2004 #7 Skrevet 25. november 2004 V-string. Men det ser ut som om betegnelsene brukes om hverandre.
Gjest john Doe Skrevet 25. november 2004 #8 Skrevet 25. november 2004 Er det noen av dere damer der ute som faktisk bruker disse hyssingne mellom beina? Det såg da ikke pent ut, og må være veldig vonde å gå med? Når dere snakker om pent undertøy...snakker dere om slike greier da. Jeg syntes det ikker var noe pent eller sexy.
Gjest GreenSky Skrevet 25. november 2004 #9 Skrevet 25. november 2004 Aldri sett en g-streng før, johnnemann?
Gjest John Doe Skrevet 25. november 2004 #10 Skrevet 25. november 2004 Jo...men ikke så små. Dette er jo bare sytråder jo. Kan ikke tenke meg at dere føler dere sexy i noe slikt? dessuten fortrekker jeg vanlige bomullstruser. Det enkle er ofte best :-)
Gjest John Doe Skrevet 25. november 2004 #12 Skrevet 25. november 2004 Kikket en gang til på siden til victoria secret. Synes ikke det var noe pent der. Samme med jentene. Jeg er nok litt rar der. Synes de er alfor tynne. Jeg er glad jeg er mann, og kan gå rundt i mine behaglige underbukser.
Gjest gjesta Skrevet 25. november 2004 #13 Skrevet 25. november 2004 V-streng høres jo mer logisk ut en G-streng...ihvertfall hvis det ikke er slik at G`en faktisk står for Gnage...
Gjest Anonymous Skrevet 25. november 2004 #14 Skrevet 25. november 2004 Vet ikke hvor behagelig det er men tror nok at veldig mange jenter føler seg sexy med disse "sytrådene" mellom beina.Så vidt jeg vet er det ingen som bruker så mange g-streng truser som norske jenter gjør - da målt pr.inbygger.Har sett av tidligere debatter/innlegg at det er veldig mange som har noen praktiske argumenter,men tror ikke det er bare slik. Men jeg lurer forsatt.... Har v-streng et annet utseende enn en g-streng???? Noen må vel vite det???? Mann 32
zaera Skrevet 26. november 2004 #15 Skrevet 26. november 2004 Slike sy-tråd truser er faktisk veldig behagelig! Bare så det er sagt! Fint er det og!
Arwen Skrevet 26. november 2004 #16 Skrevet 26. november 2004 tror v string er sånne med bare tråd, men g stringen har litt mer stoff.
Gjest Anonymous Skrevet 26. november 2004 #17 Skrevet 26. november 2004 tror v string er sånne med bare tråd' date=' men g stringen har litt mer stoff.[/quote'] Mener du da disse hvor det bare er en tynn tråd rundt livet og tilsvarende tykkelse på den som går ned i rompa som kullimenere i en bitte liten trekant foran????? Hvis den beskrivelsen er forståelig og riktig?? Er de gode å gå med??? Hvor får man kjøpt slike???? Mann 32
Arwen Skrevet 26. november 2004 #18 Skrevet 26. november 2004 Ja, men helst at det bare er en tråd rundt livet. Hender det er et bittelite stoffstykke på midten bak, men tynn tråd under. Ikke så lett å forklare
Gjest John Doe Skrevet 26. november 2004 #19 Skrevet 26. november 2004 Ikke rart det er så altfor mange sure damer der ute En slik sytråd som ligger og gnager. Hvor mye koster disse greine?...Betaler dere damer virkelig ei forume for en slik hyssingstråd?
Arwen Skrevet 26. november 2004 #20 Skrevet 26. november 2004 Ikke rart det er så altfor mange sure damer der ute En slik sytråd som ligger og gnager. Hvor mye koster disse greine?...Betaler dere damer virkelig ei forume for en slik hyssingstråd? Hverken G string eller V string er vonde å gå med - en "vanlig" truse som sklir opp i **** uten at den er lagd for det er værre - tipper det er det de sure damene du ser har på seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå