Gå til innhold

Har dere hat stalkere på KG ?

Anbefalte innlegg

Gjest Eugene Onegin
Skrevet

Jeg har en liten søt stalker her på KG som følger meg rundt på forumet.

Har dere hatt noen søte små stalkere ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, bare teite. Hun drev og sendte stygge PM under diverse nick. Jeg måtte koble inn moderatorene.

Skrevet

Nei. Alle er snille her.

Skrevet

Ja, men de har gitt opp :laugh:

Skrevet
1 minutt siden, MajorasMaske skrev:

Ja, men de har gitt opp :laugh:

Challenge accepted!

Skrevet

Hatt en troller som la sitt "elsk" på meg til han gikk lei KG. Ignorerknappene er fine.

Skrevet
Akkurat nå, canacas skrev:

Challenge accepted!

Its on! :ph34r:

Gjest Bossa Nova
Skrevet

Bare fordi hen svarer i samme tråder som deg, så betyr det ikke at hen stalker deg:fnise:

Skrevet

Ja. Det var derfor jeg slettet meg. Er her nå med ny bruker, men kommer kun til å skrive som AB.

Anonymkode: 65987...64b

Gjest Eugene Onegin
Skrevet
1 time siden, Bossa Nova skrev:

Bare fordi hen svarer i samme tråder som deg, så betyr det ikke at hen stalker deg:fnise:

Når personen skriver det samme til meg og alltid noe som ikke har noe som helst med tråden .Så vil jeg si at man kan kalle det stalking.

Skrevet

Ja, et par. Var en som fant ut hvem jeg var, så da lagde jeg meg ny profil..

Skrevet

Det er vanskelig å stalke en AB, men det var en bruker som en periode kom med kommentarer og referanser til en diskusjon vi hadde hatt i alle mulige og umulige tråder, og til og med opprettet egne tråder med kraftige hint til temaet, bare i tilfelle jeg skulle komme over innleggene og la meg provosere. Grove grunnløse beskyldninger og dårlig skjulte stikk haglet i hytt og pine. Jeg har aldri før vært så glad for at jeg begynte å poste som anonym, for jeg tør ikke tenke på hvordan denne brukeren hadde oppført seg om jeg hadde postet med brukernavn. 

Stalker eller ikke, så kan jeg ikke på noen måte si jeg synes vedkommende er spesielt søt. 

Anonymkode: 2570c...cbb

Skrevet

Ja, jeg hatt en slags "stalker"

Det er temmelig patetisk med brukere, som klager over at noen andre brukere viss nok er "veldig slemme" mot dem. Samtidig som de selv ofte bruker Anonym Bruker-funksjonen, for å slenge dritt om andre.

:klaske:

Anonymkode: 60de5...321

Skrevet
På 12.11.2016 den 17.39, canacas skrev:

Selv er jeg veldig søt når jeg stalker @Sykkelkopp

Kan skrives under paa

Jeg har noen stalkere. Jeg vet ikke hvem alle er. Men naar innlegg jeg har postet i flere traader som for lengst er borte plusses samtidig vet jeg at det er noen paa faerde

Skrevet
14 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Kan skrives under paa

Jeg har noen stalkere. Jeg vet ikke hvem alle er. Men naar innlegg jeg har postet i flere traader som for lengst er borte plusses samtidig vet jeg at det er noen paa faerde

Endelig livstegn :rodmer::heks:

Gjest Jacklost
Skrevet (endret)

Ja men han ga seg etter 7 måneder heldigvis

Edit: Han var langt i fra søt

Endret av Kaiser Jacklost XV

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...