Paradoxx Skrevet 12. november 2016 #1 Skrevet 12. november 2016 Leste på siden dems, står 1 dag, men er det virkedager? Eller kan jeg forvente pengene idag, når de ble overført igår?
Sirah Skrevet 12. november 2016 #2 Skrevet 12. november 2016 Jeg får dem som regel inn dagen etter de er vippset.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2016 #3 Skrevet 12. november 2016 Du får de på mandag. Anonymkode: cac0c...e9b
AnonymBruker Skrevet 12. november 2016 #4 Skrevet 12. november 2016 Jeg og venninnene mine vipser penger hele tiden og får dem inn på konto samme sekund, også i helger. Gjelder dette bare større beløp når det tar 1 virkedag? Anonymkode: aae7b...d12
AnonymBruker Skrevet 12. november 2016 #5 Skrevet 12. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg og venninnene mine vipser penger hele tiden og får dem inn på konto samme sekund, også i helger. Gjelder dette bare større beløp når det tar 1 virkedag? Anonymkode: aae7b...d12 Det gjelder når avsender og mottaker ikke har samme bank. Anonymkode: 26595...960
Minya Skrevet 12. november 2016 #6 Skrevet 12. november 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg og venninnene mine vipser penger hele tiden og får dem inn på konto samme sekund, også i helger. Gjelder dette bare større beløp når det tar 1 virkedag? Anonymkode: aae7b...d12 Du får dem inn på konto samme sekund bare om du selv har DNB. Spiller ingen rolle hvilken bank avsenderen har så lenge mottaker har DNB. For alle oss andre som ikke har DNB som bank, så tar det ca et døgn, men i helgene kan det også ta lenger tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå