Freshsister Skrevet 12. november 2016 #1 Skrevet 12. november 2016 Nå har vi "slitt ut" 4 par med ikke Apple øreklokker til denne Ipadn. Saken er at øreklokkene fortsatt fungerer på iPhonen. Og at mine original Apple ørepropper fungerer på ipadn. Det er en gåte for meg! Noen som har peiling?
jabx Skrevet 14. november 2016 #2 Skrevet 14. november 2016 Man må ikke bruke originale nei. Hva mener du med "slitt ut"?
Freshsister Skrevet 14. november 2016 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2016 De bare slutter å virke på ipadn etter en stund. Men funker fortsatt på iPhonen.
tdm900 Skrevet 14. november 2016 #4 Skrevet 14. november 2016 30 minutter siden, Freshsister skrev: De bare slutter å virke på ipadn etter en stund. Men funker fortsatt på iPhonen. Hvilken tilkobling brukes?
SweetM Skrevet 14. november 2016 #5 Skrevet 14. november 2016 Høres rart ut. Jeg bruker noen billige reklame-greier jeg fikk gratis, og de funker like godt etter 3 år. Ikke verdens beste lydkvalitet, men bra nok for meg. Og hvis jeg glemmer dem på bussen er det ikke helt krise.
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #6 Skrevet 14. november 2016 På 11/12/2016 den 14.02, Freshsister skrev: Nå har vi "slitt ut" 4 par med ikke Apple øreklokker til denne Ipadn. Saken er at øreklokkene fortsatt fungerer på iPhonen. Og at mine original Apple ørepropper fungerer på ipadn. Det er en gåte for meg! Noen som har peiling? Hæ? Jeg skjønner at du ikke er spesielt teknisk anlagt altså, men dette skjønte jeg virkelig ingenting av. Anonymkode: 4fd6d...3b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå