Gå til innhold

Vitakraft kattesand.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt mye av den sanden etter at jeg så en test i Sverige. Der fikk den samme karakter som Ever Clean, men den er jo veldig mye billigere... Sanden er bra den :)

Anonymkode: c26f0...27f

Skrevet

Jeg bruker bare den. Ble overtalt til å prøve everclean, men det stinket parfyme i hele leiligheten og av dyret 🤢

• Liker 1
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har brukt mye av den sanden etter at jeg så en test i Sverige. Der fikk den samme karakter som Ever Clean, men den er jo veldig mye billigere... Sanden er bra den :)

Anonymkode: c26f0...27f

Det er det jeg har hør også,men ble litt skeptisk fordi det var så billig og har dårlig erfaring med noen billige kattesander som de sier skal være sååå bra. Men da prøver jeg den :)

Anonymkode: 990b6...bc5

• Liker 1
Skrevet
23 timer siden, Wenda skrev:

Jeg bruker bare den. Ble overtalt til å prøve everclean, men det stinket parfyme i hele leiligheten og av dyret 🤢

Har hørt flere si det om everclean så jeg har hodt meg unna ;)

• 2 uker senere...
Skrevet

Da har vi brukt vitakraft en ukes tid og er veldig fornøyd. Ingen tvil om at det er sanden vi nå skal gå over til :)

• Liker 1
Skrevet

:tommel: et bra valg. Godt at du er fornøyd

Billig OG bra. Pleier å kjøpe de i Sverige når jeg er der. Tror de koster ca 80 kr for en sånn boks (gjorde iallefall det før, lenge siden jeg var der nå)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...