Gå til innhold

Lenge siden du hadde tilfeldig sex?

Har du hatt tilfeldig sex siste 12 mnd?  

43 stemmer

1. 1. Har du hatt tilfeldig sex siste 12 mnd?

• Jeg er mann og har hatt tilfeldig sex siste 12 mnd.
      4
    • Jeg er mann og har ikke hatt tilfeldig sex siste 12 mnd.
      10
    • Jeg er kvinne og har hatt tilfeldig sex siste 12 mnd.
      9
    • Jeg er kvinne og har ikke hatt tilfeldig sex siste 12 mnd.
      20

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det menn eller kvinner som har mest tilfeldig sex?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er mann og har aldri hatt tilfeldig sex. Hvem er det som gjør noe slikt?

Anonymkode: 36249...bd2

Gjest snill scorpion
Skrevet

Aldri jeg heller. Må innrømme at det er en av fantasiene mine ;) Går ikke ut på byen kanskje derfor?

Skrevet

Ser ut som damene ikke tørr å svare i spørreundersøkelsen...

Anonymkode: 513de...f41

Skrevet

Jeg er kvinne, 35 år. Har aldri hatt tilfeldig sex. Har ikke noe lyst heller, noe så kleint. 

Anonymkode: 1867d...585

Gjest 2Bhonest
Skrevet

Definer tilfeldig...

Jeg skulle vaske opp, men det endte med sex... Det er tilfeldig...
Jeg gikk på byen for å drikke litt og endte opp i senga til ei frøken... Det er IKKE tilfeldig. imo.

Skrevet

Ser for meg at tilfeldig sex ville vært ganske bortkastet tid egentlig, for eg puler ikkje bare for å pule liksom, eg vil ha orgasme, og eg har vansker med å se for meg at ein tilfeldig person kunne hjulpet meg med det. Pluss, du veit aldri hva du får når du drar med deg noen heim. Så da får det bli pulings med fast partner eller knullekompis, gjerne noen man kjenner litt fra før.

Skrevet

Tja, jeg endte nettopp opp på et kontor etter fredagspilsen, med å råkline mens jeg ble fingret til orgasme for deretter å suge han av .... Vi er begge single, så no harm, men ser for meg at det kan bli litt rart å møtes mandag.   

Anonymkode: 37f8d...d56

• Liker 1
Skrevet

Hadde tilfeldigvis sex for et par dager siden....:ironi:

Gjest steinbukk79
Skrevet

Snur man litt på det er jo all sex tilfeldig, ytterst få som planlegger å ha sex, om man er i forhold eller ei..

Skrevet

Hadde det i går. ONS :P

Anonymkode: 8ebae...c4b

Skrevet

Det må jo like mange menn til som kvinner for å ha tilfeldig sex, hallo.

Anonymkode: 64c18...b1f

• Liker 2
Gjest The damned
Skrevet

Nå er jeg i et forhold,men har ikke ons når jeg er singel.

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Genial observasjon. Men vi kan også tenke oss at alle menn har tilfeldig sex med samme kvinne.

Skrevet

I desember 2009 var sist jeg hadde sex, i romjulen det året!!

Begynner å bli lenge siden ja...

Før det var jeg aktiv på den fronten i alle år, men så stupte lystene og har siden det ikke kommet tilbake uvisst av hvilken grunn (?). Så vandrer rundt her og venter på at gnisten skal tennes igjen, ikke skjedd enn så lenge i alle fall.

Skrevet
43 minutter siden, 2Bhonest skrev:

Definer tilfeldig...

Litt problematisk faktisk. ONS er helt sikkert tilfeldig. Ny partner er som oftest også tilfeldig. Egen magefølelse er nok avgjørende.

Selv har jeg ikke hatt tilfeldig sex siste året. Faktisk bare med få dagers margin. Det ligger an til å skje i ettermiddag også med samme kvinne som for ett år siden, og det er vel ikke helt tilfeldig da. Men nå har jeg Norges styggeste bart så kanskje det ikke skjer heller.

Skrevet

Har hatt ons med en fyr. Han var bare så kjekk og akkurat min type utseendemessig 😍 Var siste helgen jeg var ute før jeg skulle flytte til Danmark for å studere. Siden jeg ikke kom til å se han igjen med det første pga Danmark ville jeg gripe sjansen :fnise: Det var grei nok sex og moro å ha gjort det, men syns ikke det kan sammenlignes med sex med en man har følelser for. 

Anonymkode: bbe16...722

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: 64c18...b1f

Hallo! NEI!.

Anonymkode: 2f87a...22b

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tja, jeg endte nettopp opp på et kontor etter fredagspilsen, med å råkline mens jeg ble fingret til orgasme for deretter å suge han av .... Vi er begge single, så no harm, men ser for meg at det kan bli litt rart å møtes mandag.   

Anonymkode: 37f8d...d56

Kult. Hvor gamle er dere? Kan bli kleint, eller det kan bli en morsom intern hemmelighet. Har du gitt mange tilfeldige avsugninger , og liker du det ? 

Anonymkode: 85cf7...c2e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...