Gå til innhold

På kun 4 mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trener 6 ganger i uka. Jeg trener kun i 20-30 min hvergang. Jeg trener styrke og kondisjon, men målet mitt er og få sommerkroppen med strammelår og stram mage. Jeg har satt en mål at jeg skal kunne klare dette på 4 mnd. Jeg går på proteinpulver og spiser frokost, lunsj og middag. Så spm er om jeg kan klare det på 4 mnd? Hva er deres erfaringer?

Anonymkode: 27897...809

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Personlig så har proteinpulver bare gjort magen min værre og jeg hadde som oftest ikke matlyst.
Du må lage en program, gjerne spør en personlig trener til å lage en for deg.
Så er det lurt å kjøpe inn 10 bokser, lage wok og spise gode mengder med det samme hver eneste dag.
Noe som også er viktig å huske på er at man ikke skal gi seg når det begynner å gjøre vondt, da må man bare "pushe" hardere.
Smerte er bra når man trener, nødvendigvis ikke etter du har trent, med mindre du er støl da^^

Skrevet
48 minutter siden, Nonymuss skrev:

Personlig så har proteinpulver bare gjort magen min værre og jeg hadde som oftest ikke matlyst.
Du må lage en program, gjerne spør en personlig trener til å lage en for deg.
Så er det lurt å kjøpe inn 10 bokser, lage wok og spise gode mengder med det samme hver eneste dag.
Noe som også er viktig å huske på er at man ikke skal gi seg når det begynner å gjøre vondt, da må man bare "pushe" hardere.
Smerte er bra når man trener, nødvendigvis ikke etter du har trent, med mindre du er støl da^^

Har lagt merke til at jeg er mere mett etter protein. Spiser frokost sammen med dette og merker jeg kan gå flere timer uten at jeg er sulten og at magen er helt stappa

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trener 6 ganger i uka. Jeg trener kun i 20-30 min hvergang. Jeg trener styrke og kondisjon, men målet mitt er og få sommerkroppen med strammelår og stram mage. Jeg har satt en mål at jeg skal kunne klare dette på 4 mnd. Jeg går på proteinpulver og spiser frokost, lunsj og middag. Så spm er om jeg kan klare det på 4 mnd? Hva er deres erfaringer?

...

Anonymkode: 6ca63...ed1

• Liker 1
Skrevet

Hva rekker du på 20-30 minutter?

Heldigvis er hoveddelen av dette kosthold, så det er stor sjans for at du får tonet kroppen hvis du spiser "riktig".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...