AnonymBruker Skrevet 12. november 2016 #1 Skrevet 12. november 2016 På instillingene så står det at bildet er offentlig, men ingen av vennene mine får til å verken like eller kommentere, og jeg skjønner ikke hvorfor. Noen som har noen tips? Føler jeg har vært igjennom alle innstillingene og prøvd alt... Anonymkode: 38f28...76a
AnonymBruker Skrevet 12. november 2016 #2 Skrevet 12. november 2016 Arg. Jeg blir sprø Hvis jeg ser på profilen min som "offentlig" så ser jeg bildene mine ved siden av tidslinjen, og når jeg bruker "vis som" og velger en venn så ser de ingen av bildene der og må gå inn på albumene, selv om bildene er offentlig. Og selv om det står "offentlig" i innstillingene for hvem som kan like og kommentere, og bildet står som offentlig, er det ingen som kan gjøre noe. Er det noen som vet hvordan jeg kommer i kontakt med facebook-support? Finner bare en side der andre brukere liksom skal svre på spørsmålene mine, men der er det ingen som er aktiv og svarer uansett ser jeg. Anonymkode: 38f28...76a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå